Mindful skrev 2013-11-11 18:41:40 följande:
Solrosen 83: gud vad ni är händiga och husliga som syr. Själv får jag hålla mig till bakandet.
Jobbigt med sömnen, har också haft flera kvällar då jag inte somnat förebs två tiden. Idag sov jag två timmar på dagen så det är väl kört ikväll tyvärr.
Inte illa att baka! Det är inte min gebit istället... Eller.. chokladbollar och bullar funkar men sen tryter kunskaperna här

Chokladbollar blev det faktiskt alldeles nyss. Var jättesugen men efter 2 st kändes det alldeles alldles för mycket!
Ska till bm imorgon. Hade hoppats på att slippa det

Gillar stunderna hos min bm, men hade ju hoppats på att få gosa bebis istället!
Imorgon kommer även fönsterputsare hit hem. Ska bli skönt. Insåg att jag inte orkade göra det själv så då fick det bli ett beställningsjobb. Har aldrig tidigare använt RUT-avdraget, men verkar helt klart värt det att få fönstren rengjorda för max 8-900 kr (180 kvm villa med en hel massa fönster)!
Både mina föräldrar och min bror + sambo har bestämt sig för att komma upp på visit i helgen. Ska bli spännande. Undrar hur det kommer bli om lillebror kommit då, eller om han får för sig att komma då. Ser fram emot att de kommer hit, men så känslig som jag blev dagarna efter att V kom till världen, kan det bli jobbigt att ha dem alla här också, om lillebror kommit. Får i s f se till att de tar med V och gör lite roliga saker så jag och min man kan få lite egentid med lillebror... Om lillebror inte kommit än men värkar sätter igång, kan det ju bli psykiskt spännande att gå runt med värkar med hela familjen hemma. HAHA! Svägerskan är dock läkare så där kan jag nog få en del stöd och tips i s f