• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • BalchensMalin

Äntligen börja illamåendet att ge med sig lite. Och jobba hårt på att få i mig kiwi, päron och katrinplomonjuice så att magen blir "normal". Har varit otroligt svullen men det börja bli bättre, skönt. Fast vet inte hur jag ska kunna dölja  magen länge till. Jag som hade gått ner en hel del och hade en platt mage har nu på bara några veckor helt "plötsligt" fått en liten bulligare mage. Men vill ju inte säga något på jobbet förrän jag har gjort ett UL. Jag ska på inskrivning på måndag (V11) och hoppas då att jag få bokat in ett UL. Här blir nämligen alla erbjuda KUB-test kostnadsfritt och det ska jag absolut göra.

• Anna83a

Jag har precis sett en liten bebis med tickande hjärta :) Åh vad jag är glad o lättad :) Blev flyttad två dagar så 10+1 enligt dagens beräkning. BF 17 nov ist för 15:e.

• Västeråsare
    Anna83a skrev 2013-04-23 10:37:14 följande:
    Jag har precis sett en liten bebis med tickande hjärta :) Åh vad jag är glad o lättad :) Blev flyttad två dagar så 10+1 enligt dagens beräkning. BF 17 nov ist för 15:e.

Grattis :)

• Solrosen 83

Jag sitter på mobilen så jag kan inte lägga in mig i listan. Kan någon lägga till mig på den 16 nov?

• Mindful
    {#emotions_dlg.flower}  BF-lista november 2013 {#emotions_dlg.flower}

Zanah -  3 november
    Ila - 8 november
    Langtaefterdig- 12 november 
    Mindful - 13 november
    Västeråsare- 14 november
    Solrosen 83 - 16 november
    BalchensMalin - 24 november
  • Mindful
    Anna83a skrev 2013-04-23 10:37:14 följande:

Men vad härligt. Grattis :)
  • ceke
    {#emotions_dlg.flower}  BF-lista november 2013 {#emotions_dlg.flower} 

Zanah -  3 november 
    Ila - 8 november 
    Langtaefterdig- 12 november 
    Mindful - 13 november 
    Västeråsare- 14 november 
    Solrosen 83 - 16 november
    Ceke - 17 nov (2:a barnet)
    BalchensMalin - 24 november
Svar på tråden Novemberbebisar 2013