lillbumbin skrev 2013-04-26 09:00:55 följande:
Ne men de hade ju varit roligt om du varit med i gruppen där oxå
Ja du Eddie som mini heter han kom bara

i vecka 24+4 fick vi reda på att jag väntade honom. Jag hade ingen mage el något innan. Kände inga rörelser. I vecka 29 kom magen

hade mens som vanligt så jag anade inget. Det var då vi skulle Sätta in en spiral som de upptäcktes

Men vaaa!? Vilken chock det måste ha varit! Hihi :) Skönt att må så bra att man inte ens märker något! Jag tycker att jag redan nu i vecka 12 ser ut som jag gjorde i vecka 17-18 förra gången. Visserligen hade jag ganska liten mage då, men i alla fall... Jag blev nästan orolig att det var tvillingar då min mamma bland annat är det, men UL visade bara en liten där inne :)
Jo, det stämmer nog att du läser min blogg. Hihi Fast jag har inte skrivit om det där än, har några kvar jag måste berätta för IRL först :)
ceke skrev 2013-04-26 06:39:09 följande:
Elingabriella och Lillbumbin: Men va kul! Jovisst hängde jag i december 2011-tråden

Kul att få "kampera" ihop även denna gång!

och grattis till både graviditeten och huset, elingabriella! Själva håller vi på och rustar i vårt hus som vi bott i nu tre år, så här är det fullt upp... men det är härligt att bo i hus!
BalchensMalin: Åh vilken dag, men va underbart att allt stod rätt till!
Ja, lustigt att vi har exakt samma åldersskillnad nu också. Hihi. Ca två år emellan tycker jag känns helt perfekt! Åh vad kul med renoveringar :) Jag längtar verkligen till flytten nu! Speciellt de varma dagarna