Solrosen 83 skrev 2013-03-13 08:17:45 följande:
Mindful: Blev förvånad att jag fick tid så snart men väldigt skönt att slippa gå och vänta. Ska bli riktigt härligt med semester i Thailand nu snart. Lär ju bli sista semestern som jag och sambon gör själva på ett bra tag framöver så det ska bli härligt. Får bara hoppas att tröttheten och illamåendet inte blir värre så jag kan njuta av semestern och den goda thaimaten.
Åh va underbart det låter med Thailand!

Förstår att du ser fram emot det!
Jag fick tid 25 mars hos bm, men funderar på att flytta fram tiden tills efter VUL. Första besöket brukar ju mest va info om kost och träffas för första gången. Jag har ju samma bm som tidigare och har redan informationen, så funderar på att vänta lite. När jag var gravid med sonen kändes det dock jätteviktigt med en tidig träff, så jag förstår verkligen er som tycker det känns långt fram med de tider ni fått!
Jag kanske ska berätta lite om mig.. Jag är 33 år (34 i stort sett samtidigt som bf), har en son född dec-11 tillsammans med min man som är 32 år. Vi är överlyckliga över vår lilla familj och älskar varenda sekund med vår lilla underbara grabb och hoppas så att vi kan få ge honom ett syskon i november! Känner mig dock lite smått förundrad över hur 17 man får ihop det med sömn etv med TVÅ barn, men det ska nog gå det med
Ska ni andra göra KUB förresten? Jag bokade tid för det idag. Får göra även det privat dock då det inte erbjuds förrän man fyllt 35 i vårt landsting.