• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • pangis

Är de nån fler som har problem med att vara trött ? Jag skulle kunna sova 23 timmer om dygnet. ag har ännu klara mig från illamående öma bröst mm.

• Mindful

Ceke: Bör man göra kub-testet i någon viss vecka eller måste man göra det innan en viss vecka?

• Tina02

Pangis trött är bara förnamnet ;D och sen är jag uppsvälld! Men annars består dagarna mest av att vara hungrig och kissnödig! Nog känns det att man är gravid! ;)

• ceke
    Mindful skrev 2013-03-14 17:27:56 följande:
    Ceke: Bör man göra kub-testet i någon viss vecka eller måste man göra det innan en viss vecka?

Mindful skrev 2013-03-14 17:27:56 följande:

Ja, jag tror det är mellan v 11-13, men är lite osäker. Kolla på t.ex ultraljudsbarnmorskorna.se
  • Langtaefterdig
    pangis skrev 2013-03-14 16:50:15 följande:
    Är de nån fler som har problem med att vara trött ? Jag skulle kunna sova 23 timmer om dygnet. ag har ännu klara mig från illamående öma bröst mm.

Jag är också väldigt trött. Somnar halv 8 varje kväll.
  • SoMa72
    pangis skrev 2013-03-14 16:50:15 följande:

Jo tack, grymt trött är bara förnamnet och även uppsvälld och kissar ofta.. Men himla glad att det inte är värre än så
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • jojojo123

Tack för tipsen Glad Blir nog att ta sig till ett apotek i helgen. Har varit sjukskriven denna veckan så jag hoppas att detta kommer hjälpa. Man vill ju inte säga något på jobbet än.

• ceke

Hmmm det här va intressant... Precis innan vi blev gravida med Ville drömde svärmor att vi skulle få en son. Inatt drömde hon tydligen att vi skulle få en dotter... Och hon vet inte om graviditeten. Det är bara att hoppas att hon har rätt Son eller dotter har ju ingen betydelse men att det är ett barn på G!

• Solblå

Hej alla!

Väntar 3:e barnet :)  bf 16:e November!
    Har två döttrar födda -09 och -11.     
Svar på tråden Novemberbebisar 2013