greeneyes skrev 2013-03-10 07:48:56 följande:
Hur mår ni som har BF runt 14 november? Jag har molvärk, lite ömma bröstvårtor och större bröst. Lite lätt halsbränna, extremt god aptit, fruktansvärt trött och förstoppad och har fått massa finnar... (Ja, jag bockar av typ allt på listan, gjorde det med dottern som är född 2007 också). Denna gång har vi valt att inte berätta för någon så här tidigt. Hade ett tidigt mf i höstas och då hade vi berättat för alla, vilket jag upplevde som jobbigt. Men jag förstår inte hur man ska kunna hålla tyst så länge!! Min 5-åring har tjatat om syskon sååå länge, långtar så efter att få berätta för henne! När tänker ni berätta för omgivningen?
greeneyes skrev 2013-03-10 07:48:56 följande:
Hur mår ni som har BF runt 14 november? Jag har molvärk, lite ömma bröstvårtor och större bröst. Lite lätt halsbränna, extremt god aptit, fruktansvärt trött och förstoppad och har fått massa finnar... (Ja, jag bockar av typ allt på listan, gjorde det med dottern som är född 2007 också). Denna gång har vi valt att inte berätta för någon så här tidigt. Hade ett tidigt mf i höstas och då hade vi berättat för alla, vilket jag upplevde som jobbigt. Men jag förstår inte hur man ska kunna hålla tyst så länge!! Min 5-åring har tjatat om syskon sååå länge, långtar så efter att få berätta för henne! När tänker ni berätta för omgivningen?
Känner igen det där med berättandet. I höstas var vi från början väldigt öppna med graviditeten och det blev jobbigt sen när vi fick ett Ma. Den här gången kommer vi avvakta åtminstone tills vi sett ett tickande hjärta på VUL. Var precis och hälsade på min bror och i vanliga fall skulle vi ha berättat, men nu kändes det inte helt rätt.. Blev liksom lite stukade efter Ma:t! Men den här gången SKA det bara gå bra och hoppas på art få berätta om nån månad

Symptom har jag endast genom lite molvärk i magen och en aning bakiskänsla på morgnarna