• Mael

Pergotime start mars 2013.

Hej. Tänkte kolla om det är fler som precis startat eller ska starta behandling med pergotime? Jag har egen ägglossning men eftersom vi fick missfall för ett år sedan och inget har hänt ännu så fick jag pergotime utskrivet. Tog tredje tabletten idag. Två kvar med andra ord. Mådde skit första dagen, hemsk huvudvärk som sedan övergick i migrän med aura. Känns bättre idag dock. Hoppas att det hjälper. Vet inte riktigt vad det ska göra när jag har egen ägglossning men jag antar att läkaren vet vad hon gör. Varför behandlas ni med pergotime? Några biverkningar?

• Svar på tråden Pergotime start mars 2013.
  • Poison82

Äsch, den var väntad så jag tar det inte så hårt. En gång till med dessa äckliga tabletter sen ringer jag Gyn, skiter i vad han skrev, nu ska jag spolas

• Poison82

Med tanke på att bådas prover var normala så ligger ju inte felet där, kanske är det så att där är stopp någonstans

• princess77

Trist med mens!!Här är det ÄL,har haft ont i 3 dagar nu.
    Har förberett mig på mens om 2 veckor och har idag köpt hem Agnus castus som jag skall börja med när spottingarna börjar i så fall.
    Måste ha en break med Pergo för denna månaden har jag inte alls mått bra när jag har ätit dom.
    Förra gången jag drack Agnus i en månad blev jag faktiskt gravid så vi får väl se

• Förväntansfull0406

Poison. Min tanke är med att eftersom du verkar ha äl, ni är båda friska och ni har försökt i två är nästan (om jag inte minns fel) att det är så att hans simmare av någon anl i te tar sig till ägget.... Om det sedan beror på stopp i äggledaren eller kanske att ditt sekret Inte är tillräckligt "flytande" kanske? Jag testade med bisolvon månaden innan jag plussade eftersom jag har läst om många som kört med bisolvon metoden och blivit gravida! Kvinnor som försökt i flera år där inga fel finns. Simmarna måste kunna ta sig upp och fram liksom.

Usch dessa jävla goda råd vet hur jävla frustrerande det är när inget funkar, men testa!! Det är absolut inte farligt. Du tar dom från mens till äl. Vanliga bisolvon som man tar för att lösa upp slemmig hals. De löser även upp allt i kroppen liksom. Men be om den där spolningen.

• Förväntansfull0406

Måste sluta skriva från vanliga fl appen. Halva mina inlägg försvinner ???? störigt.

Nästa vecka avbryts min graviditet. På onsdag morgon görs sista vul har det ännu inte vuxit då så skrapas jag samma förmiddag. Börjar acceptera det så smått, det kommer mer och fler stunder att acceptans. Men ibland gör det för jävla ont, varför ska man drabbas av sånt här vad är meningen?

• princess77

Poison,Agnus castus eller Munkpeppar som det också heter är ett naturpreparat som rättar till hormonbalansen i kroppen.
    Rekommenderas av tyska Ivf läkare!
    Finns att köpa på Bodystore.se.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.