• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Repan
    mamma till oliver skrev 2013-12-11 01:32:50 följande:

Vattnet gick för 30 min sen :) 38+5 :)

Weiiii nu är bebis på väg :)

Jippi! Jag är avis! Här har inget hänt inatt.
  • Tessia

Va roligt! Lycka till :)
  • MissKaos

Härligt.

Mvc idag. 40+3

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Härligt.

Mvc idag. 40+3

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Min man fick ett påskägg i påskas med ett pos gravtest i! Vaas är du mrd barn, hur gick det till? Sa han *lol*

Jag hade ju just fått mf och vi var sjuka båda två. Ett lyckoskott.. såå ett påskägg till blir väl bra?

nexie skrev 2013-12-10 23:06:23 följande:
    Näe då, vi klämmer ut varsitt påskägg då.... Imorn är jag på 11+ Det enda jag känner är foglossning... Yngsta dottern har kruppaktig hosta nu också, känns ju sådär :-/

• MissKaos

Nexie det låter jobbigt. Krupp och fogloss. Kass kombo.

• islandpeak

Lycka till hos bm idag.. om det hjälper misskaos ;)

Alla sammandragningar avtog i natt men känner mig lite annorlunda i kroppen, nästan lite "lättare" och mer rörlig. Vet inte om bäbis har intagit läge eller nåt. Sovit som en kratta inatt dock så idag blir det en vilodag och sova hela fm :)

• tåg

Längesedan jag skrev något, men det händer absolut ingenting här. Bf imorgon! vill egentligen inte klaga ut bäbisen innan bf , men jag känner mig rätt färdig med dethär nu (; Gick över 16 dagar med första, försöker tänka att det inte kan vara möjligt ännu en gång (: Men men, bara han är här och vi är hemma innan jul så är jag nöjd!

Bf 12/12 med lillebror
  • pyysen

MissKaos: jag joinar dig i gruppen... Känns ingenstans att förlossning skulle vara påväg. Bf på söndag så jag har ju inte gått över ännu. Plus att jag är förstföderska så jag lär väl gå över. :( hoppades på idag när det är 11.12.13 datumet ;) men..... Känns inte så. :(

• islandpeak

Misskaos: vi var oxå sjuka när jag blev gravid, magsjuka i hela familjen utan mannen.. Så jag funderar på hur det gick till egentligen ;)

Svar på tråden December bebis 2013