• Anonym (TS)

Borderline

Här samlas vi som antingen har diagnosen eller är under utredning för diagnosen Borderline, men även anhöriga till personer med Borderline är Välkomna :)

Jag har haft diagnosen i 3år, är sjukskriven och går i MBT terapi (grupp & individual)

Finns det fler?       

• Svar på tråden Borderline
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-31 22:37:40 följande:
    Men jag SVARADE på Stefans frågor!

Ja jag tittade också tillbaka i tråden, det gjorde du
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-31 22:39:05 följande:
    Hur är det TS, har du fått nåt svar från Admin än?

Ja de hade svarat men missuppfattat min fråga, de trodde nog att jag inte visste hur man skulle skicka ett meddelande till en annan medlem, vilket jag kan. Vårt lilla "dilemma" är ju bara att båda är anonyma

Får se vad de nu svarar tillbaka

Hur mår du idag?   
  • Anonym (gråter)

Hihi, ok då får vi hoppas på bättre svar denna gången. Idag har jag varit omgiven av familj och har haft det bra tack. Hur har DU haft det idag?

• Anonym (gråter)

Duvan75@mail.com här är min mailadress som är nyskapad och som jag inte kommer använda sen. Skicka gärna dit!!

Kram.

• Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-09-01 09:11:02 följande:
    Duvan75@mail.com här är min mailadress som är nyskapad och som jag inte kommer använda sen. Skicka gärna dit!!
    Kram.

Ok va bra Mailar med en gång :)
  • Anonym (TS)

Nu har jag mailat :)

• Anonym (gråter)

Härligt! Då ska jag starta upp datorn å kolla! :)

• Anonym (Stefan)

Såg inte svaret p.g.a. att det inte citerade mitt inlägg, antog att det tillhörde er chatt.

Jag tycker de borde tillåta två anonyma att skicka meddelande mellan varandra och på så sätt kunna utbyta kontaktinfo. Men det är väl inget som ligger på högprioritet antar jag..

• Anonym (TS)
    Anonym (Stefan) skrev 2013-09-02 01:59:49 följande:
    Såg inte svaret p.g.a. att det inte citerade mitt inlägg, antog att det tillhörde er chatt.

Jag tycker de borde tillåta två anonyma att skicka meddelande mellan varandra och på så sätt kunna utbyta kontaktinfo. Men det är väl inget som ligger på högprioritet antar jag..
    Ja det kan man tycka, men det går inte i nuläget skrev de till mig. Speciellt i känsliga rummet, här vill man ju kanske inte visa till hela sverige vem man är Drömmer
  • Anonym (gråter)

Då har man träffat en utredande psykolog idag. Fick göra ett datatest med över 500 frågor. Sen fick jag med papper hem att fylla i tills nästa vecka ang Bipolär och Borderline. Skönt att vara igång nu!

Svar på tråden Borderline