• Anonym (TS)

Borderline

Här samlas vi som antingen har diagnosen eller är under utredning för diagnosen Borderline, men även anhöriga till personer med Borderline är Välkomna :)

Jag har haft diagnosen i 3år, är sjukskriven och går i MBT terapi (grupp & individual)

Finns det fler?       

• Svar på tråden Borderline
  • Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 18:33:51 följande:
    Hihi, jaaa du. Hur löser vi det? Kan man ta bort sitt inlägg här om man vill tro? Kan ju i så fall blotta mig om jag kan ta bort det direkt efter sen...

Nej tror tyvärr inte det går, men har hört något om att man kan stara en privat tråd, men att man då får höra av sig till Adm. Aldrig gjort det..någon som vet hur det går till?
  • Anonym (gråter)

Ok, hihi. Jag har ingen aning.

• Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 18:40:09 följande:
    Ok, hihi. Jag har ingen aning.
    Har mailat de nu Så nu är det bara att vänta, om du nu vill såklart, du kanske inte alls vill skriva mer privat, har inte ens frågat hihihi?
  • Anonym (gråter)

Det vill jag ABSOLUT! Hur gammal är du och hur gamla är dina barn?

• Anonym (gråter)

Hihi, jag har gjort en egen liten facebooksida med fejknamn nu. Om du addar mig där så får jag ju se ditt namn. Behöver inte ens lägga till dig så är det ju ingen som kan se vem du är.

• Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 18:44:54 följande:
    Det vill jag ABSOLUT! Hur gammal är du och hur gamla är dina barn?
    Bra

Jag är 38år och mina barn är 5, 7, 11år

• Anonym (gråter)

Ok, jag är 37 och mina barn är 6½ och 8½.

• Anonym (TS)
    Anonym (TS) skrev 2013-08-30 18:53:19 följande:
    Bra

Jag är 38år och mina barn är 5, 7, 11år

Glömde fråga dig, hur gammal är du? Hur gamla är dina barn?
  • Anonym (gråter)

hihi och det har jag redan talat om. Vad tror du om min fejkprofil? Jag kan inaktivera den direkt efteråt också. Haha, slog mig dock att jag ändå inte har någon egen facebooksida... Sååå vart skulle vi då skriva till varandra? Hahaha, ja det går ju om jag inte inaktiverar denna fejk...

• Anonym (TS)
    Anonym (gråter) skrev 2013-08-30 18:56:10 följande:
    Ok, jag är 37 och mina barn är 6½ och 8½.

Va kul, då är vi ganska så jämngamla också

Hoppas jag får svar från Admin under kvällen, ska lägga barnen här nu, men jag hör av mig när de svarat, om inte tidigare. 
Svar på tråden Borderline