• princesspeach

Första barnet, November-13

Jag hittade en tråd för Novemberbebisar 2013, men skulle vilja ha en för oss som väntar första barnet. 

Själv har jag efter en tid med hormonbehandlingar och ett tidigt missfall i Januari blivit gravid helt av oss själva! Jag har normalt ingen egen ägglossing utan har vart tvungen att med hjälp av hormonstimulering få ägglossning som lyckades men slutade lika snabbt i ett missfall.
    Kort därefter när jag skulle börja med en ny omgång av hormonstimulering så började jag få väldigt ont i magen och fick åka in till akutmottagningen.. Och minsann, då hade jag blivit gravid på nytt!

Ingen vågar dock riktigt hoppas på något ännu trots att vi fick göra ett vul i förra veckan och såg ett tickande hjärta, och dessutom ska vi göra ett till vul den 22 april (Cirka v11-12) så förhoppningsvis vågar vi andas ut snart?

Är det någon mer som är förstföderska och vill följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-05 10:04
    BF-lista:

Princesspeach - 10/11 - 25år - Gävle

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-01 19:05
    BF-lista!

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6. LH 28år, Visby/Eskilstuna
    7
    8. Niianne 33år, Västra götaland + Princesspeach 25år, Gävle
    9.
    10. Mades 29år, Ödeshög
    11.sofiapalesjo92 20år, Eskilstuna
    12.
    13.
    14. Västeråsaren 31 år, Västerås
    15.
    16. ReggieW 27 år, Västerås
    17.
    18.
    19. jenny182, 24 år, Åland
    20.
    21.
    22. Magnoliaa 26 år, Lund + misstänkt 23år, Norrköping
    23.
    24.
    25.
    26. OneLife 27 år, Malmö
    27.
    28.
    29. Annvy 31 år, Sundsvall
    30.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-02 08:01
    Sommarhallon, 23/11, 32år, Göteborg

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-24 18:21
    Västeråsaren, 19/11, 31år, Västerås
    Mentoz, 20/11, 28år, Borlänge
    josefyyyn, 18/11, 20år, Kalmar

• Svar på tråden Första barnet, November-13
  • misstänkt

Hur går det med gruppen? Någon som hittat den och det bara är jag som inte lyckas? :P 

Förresten gick jag in i v.29 nu vilket betyder att jag nu alltså är höggravid... Hur kom man såhär långt så fort? Tiden springer ju fram :O 

• jenny182
    princesspeach det är väl så att om den är sluten så kan ingen se gruppen, utom de som är med i den redan som misstänkt skrev.. :)

Så antingen borde du göra gruppen öppen så att vi kan gå med i den, eller så bjuder du in oss till gruppen.
    Vill du bjuda in oss så heter jag Jenny Herrgård och pussar en ko på min visningbild.... haha. 
  • misstänkt

Hoho princesspeach? :)

Hur går det annars för alla med sömnen? Jag har nu börjat vakna 1-2 ggr om natten oftast utan att vara kissnödig utan verkar bara som hjärnan övar på att "kolla läget" plus att vända sig om snabbt och smidigt i sängen finns inte längre :P

• Anii

Sömn?! Vad är det? ;) Är uppe fler gånger om natten och tror att jag är jätte kissnödig fast jag inte är det. De senaste nätterna har jag vaknat och varit riktigt sugen på nutella(?!) och inte kunnat somna om förrän jag gått upp och fått i mig lite :P haha  helt knasigt! Är nog lika smidig som en strandad val när jag ska vända mig om i sängen men även när jag ska sätta mig eller resa på mig. Nog känns det att man är inne på de sista veckorna nu. 

• Mades

Vet inte vad jag har skrivit längre men kan berätta att min lilla tjej 880g 34cm lång kom ut den 30 aug kl 13.02 vi får vara kvar på sjukhuset tills vi kan ta med henne hem det kan ju ta 7v till om vi har otur men hon är så frisk att vi kanske kommer hem tidigare =)

• Molly

Grattis Mades. Roligt att höra att det fick bra. Hoppas ni snart får åka hem!

• Anii

Grattis Mades!! Skönt att höra att allt gick bra. Ta hand om er! 

Svar på tråden Första barnet, November-13