• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • englasmamma86

Jag får väl dela med mig av min knubbis Elvin =) han blev 4 mån den 29e maj och *hör och häpna*  han väger 9,1kg =) trots att han "bara" vägde 3,4 när han föddes v.40+5 . vår resa har varit jobbig, han har haft jobbig kolik och har varit inlagd på sjukhus 3 gånger redan =(. han fick RS virus och var så dålig att han var när att dö 2,5 mån gammal. Han blir extremt dålig vid en förkylning och har troligen astma och får medicin dagligen mot det.
    annars har humöret äntligen börjat lätta lite och m¨ånga skratt bjuder pojken på. han är jätte duktig på att sitta och stå men vägrar rulla eller ta sina fötter.

• c4trin

G´rattis till er om plusat! Superkul :)

O hej på lille Elvin (eller store killen e de ju). Min lille plutt va BB-kompis med Elvin o hans goa mamma :)

N 140128 <3 tvablitre.blogg.se
  • goaround
    yasmine96 skrev 2014-06-01 19:51:01 följande:
    Plussade för två veckor sen o är i vecka 7 nu, beräknad i januari också! Jättekul :)
    Grattis!!  var det planerat? :)
  • 30maj

Plussade för två veckor sen o är i vecka 7 nu, beräknad i januari också! Jättekul :)

Fast alla i tråden fick barn januari 2014;)
  • goaround
    Har du barn sen tidigare? :) eller blir det först?
  • c4trin
    Tokfrans skrev 2014-05-31 09:11:35 följande:
    och ne inte så glad, har inte ork till en till , om nått år visst.. här sover vi knappt längre, får ångest till kvällen. Lillen vackar vaerje till varanan timme.  och sen magkatarr på allt de.
    vi va inte försiktiga då vi inte haft sex sen november Flört
    Tråkigt när det blir så. Men det kanske känns bättre när chocken har hunnit lägga sig? =) Önskar dig lycka till hur du än väljer att gå vidare!
    N 140128 <3 tvablitre.blogg.se
  • Madicken01
    englasmamma86 skrev 2014-06-01 19:44:03 följande:
    Jag får väl dela med mig av min knubbis Elvin =) han blev 4 mån den 29e maj och *hör och häpna*  han väger 9,1kg =) trots att han "bara" vägde 3,4 när han föddes v.40+5 . vår resa har varit jobbig, han har haft jobbig kolik och har varit inlagd på sjukhus 3 gånger redan =(. han fick RS virus och var så dålig att han var när att dö 2,5 mån gammal. Han blir extremt dålig vid en förkylning och har troligen astma och får medicin dagligen mot det.

annars har humöret äntligen börjat lätta lite och m¨ånga skratt bjuder pojken på. han är jätte duktig på att sitta och stå men vägrar rulla eller ta sina fötter.

Sicken Goding!! Och så duktig på att sitta! Vår skatt sitter gärna men behöver stöd ( från alla håll ;) det där med balans är svårt ;).