• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • K87
    syskonlängtan14 skrev 2014-05-26 19:43:21 följande:

K87 Vad skönt :)

Ja verkligen :) från 5145 till 5415 :)
  • Tokfrans
    c4trin skrev 2014-05-27 21:52:03 följande:
    Hur går de i mammalivet alla? Nu när man verkligen har fått en chans att komma in i det tänkte jag :)
    Här är de upp och ner men med väldigt många ljusa stunder :)
    Krångel med mat, girning, envis, rubbad nattsömn, mammig. (jobbigt nu när man har magkatarr..)
    Men de ersätts rätt snabbt innan de kommer tillbaka med skratt, leenden, prat, lek, roliga miner :P 

Tänder börjar komma, inte helt igenom men man ser att de kommer när som :)
    Sitta älskar vi, men älskar mer att sitta framåtlutad som en sopsäck och ha en hel hand i munnen och drägla på mamma och kolla på fötterna. Annars ääälskar vi att stå, han blir förbannad om han inte får stå så funderar på att köpa en jumparoo till han :P , 7 kg klump som vill stå och hoppa hela tin tar på armarna hehe :P

Själv då? :)
  • S1982

Har inte visat er vår lillebror än men här är han. En riktig goknul som nästan alltid är glad. Storasyster är stolt över sin lillebror och vi har fått till våra rutiner så allt flyter på under dagarna. Hoppas att allt är bra med er andra också?!

• Tokfrans
    Aadomeniqe skrev 2014-05-28 13:23:20 följande:
    hallå alla, ser ut som att det blir en bebis till =) plussade  idag
    ojoj grattis!! :D planerad? :)
  • goaround
    Aadomeniqe skrev 2014-05-28 13:23:20 följande:
    hallå alla, ser ut som att det blir en bebis till =) plussade  idag
    Grattis :) när är BF på nya bebis då? :)
  • Aadomeniqe

vet inte än, .. ska ringa mvc i morgon och få tid.. är runt v.13 ca trodde bm som gjorde cellprovet idag

• syskonlängtan14

Här är de också upp och ner... Just nu har vi är sjuka men storebror han trotsar en hel del så grannarna får höra alla skrika samtidigt nästan samma morgon hehe.

Lilltösen hon är väldigt charmig men också bestämd. Vill helst vara hos en och stå och sitta upp.. Sova har hon inte tid med så nu har jag börjat lura henne och ha henne sittande i knät frammåt och sen hoppar vi... Än så länga har hon inte kommit på mig ;)