• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Tokfrans

fyfan tjejer, här har man just kommit hem efter en akut operation.

Hade tydligen en bebis som växte i äggledaren som sprack och hade över 1 liter blod i magen, en dag till hade jag inte haft i denna värld sa läkaren..Så nu är man massa titthål i magen och en äggledare mindre.

Så nu är Lillen hos mormor i några dagar så pappa får ta hand om mamma som inte kan stå gå sitta eller äta. blö

• S1982
    Tokfrans skrev 2014-07-02 16:55:49 följande:

fyfan tjejer, här har man just kommit hem efter en akut operation.

Hade tydligen en bebis som växte i äggledaren som sprack och hade över 1 liter blod i magen, en dag till hade jag inte haft i denna värld sa läkaren..Så nu är man massa titthål i magen och en äggledare mindre.

Så nu är Lillen hos mormor i några dagar så pappa får ta hand om mamma som inte kan stå gå sitta eller äta. blö

Krya på dig.
  • Tokfrans

Ja ni tjejer, efter en omtumlande vecka så är äntligen min son tillbaka i våra famnar, är dock inte helt återställd, får inte bära..och de suger speciellt nu när lillen har fått sin första feber, mormor smittade. Men de va bara en tids fråga innan han skulle få nått sånt. 
    Vädret har vart grymt konstigt, speciellt luften.
    Tycker ännu mer synd om han nu när sovrummet är lite varmare än vanligt, så han ligger i enbart blöja och är helt seg och kinkig stackars Rynkar på näsan

Men inte bara en jobbig vecka med stress och dålig aptit och seg läkning, på toppen över i.et så sabba detta min och mammas relation tyvärr..så de blir nog bokning av psykolog..

allt vart för mycket, smärta, nära på dö, operation, vara ifrån sin son för första gången 30 mil ifrån, inte sitta eller ligga, ingen aptit, ömhet, bråk med mor och far ang lillen (vart trötta på han efter 3 dar, dvs 1 efter jag kom hem så ville dom att man ska sitta på ett kokhett tåg i 3 timmar, nyopererad och hämta lillen samt barnvarg och bilbarnstol...själv)
    sluta med att jag och svärmor fick köra hela vägen och hämta han, 8 timmar fram och tillbaka, men värt!!

NE, usch, ny kula..nu ska vi alla må bra och ta hand om varan. trots en familj mindre för lille Theo.

• Tokfrans

Oj va långt de blev!

Hoppas ni andra har de bra, så kan man få njuta lite att andra iaf har de fint? Solig

• Madicken01
    englasmamma86 skrev 2015-01-14 22:44:40 följande:

här var det dött =) hoppas alla mår bra? 

Hej! Ja hör var det dött, kanske dax för lite uppdatering?! Här är allt bra. Lilleman har tagit sina egna, få och stappliga, egna steg.

Han får en lillebror eller lillasyster i sep om allt som det skall!

Hur är det med er andra? Någon mer som har syskon på gång?