• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays

vad härligt att redan ha inskrivning. har min den 3juni. 

fluu hoppas värdema är bra och du slipper jobbiga tabletter.

• fluu

Tack hörrni! Värdena har varit stabila nu i några månader så det ska nog gå bra :)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Magda85

Blää, sitter på jobbet och försöker hålle skenet uppe men är såååå trött och har denna "bakfyllekänsla"

• pippsor

Hej tjejer!
    Var med i tråden förut under ett annat namn men raderade mitt konto. Blev lite för mycket för mig, men nu känner jag mig lugn och balanserad och vill gärna vara med och älta symtom osv ;).

Plussade för drygt en vecka sedan och är idag i v.4+5. BF 14 januari :). Har mått illa till och från sen innan jag fick plus. Nu börjar den här förbannade tröttheten smyga sig på också.. Har en son på 3 år också och minns att jag kunde sova tre timmar mitt på dagen i tre månader när jag väntade honom.. Hoppas att jag slipper bli så trött denna gång. Man har ju inte direkt samma möjligheter till vila nu med en galen treåring hemma ;).

Ps. Jag har läst hela tråden och hängt med så jag vet ungefär vilka alla är :)

• pippsor

Är det någon här inne som käkar Levaxin för sköldkörteln?

• Sandra 061
    puchelina88 skrev 2013-05-13 12:38:59 följande:

Grattis va kul:) jag vet ju inte än om de är den 12 men när jag har räknar själv så kommer jag fram till det:) när plussa du? när hade du din mens senast? jag hade min den 8 april.
    Jag hade senaste mens 4 april. Enligt SM är BF 7 januari, men jag hade ÄL något senare denna månad. Så därav ca 12 januari... Det är egen beräkning. Men vi går på Barnmorskans tidigare till UL =) se lilla <3 1 vecka tidigare tackar man inte nej till. =)
    Jag plussade fredagen 3 Maj på BIM-2
    Kunde inte hålla mig från att testa. =)
  • winterlong

Oj, vad här skrivs! Vi kommer ju vara uppe i tusen sidor innan vi är halvvägs genom graviditeten :)

• verkar
    winterlong skrev 2013-05-13 16:50:43 följande:
    Oj, vad här skrivs! Vi kommer ju vara uppe i tusen sidor innan vi är halvvägs genom graviditeten :)

Ja, här är det livat, det är för att vi så många kanske. Trevligt tycker jag
    Ursäkta min dyslexi
  • hundenhubbe

Idag ringde jag till BM för att boka in inskrivningen :D Den 14 juni ska vi dit! Nu känns de mer verkligt måste jag säga :D Men idag har jag lite ont i ryggen och växtvärk i magen!

Svar på tråden BF januari 2014