• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Vi ska kolla kön! Det gjorde vi med ettan också.

Hur är eran aptit tjejer? Jag har inget illamående direkt, men jag har inte heller någon aptit. Kan må lite, lite illa ibland men väldigt lite och det är inte länge. Men jag får inte alltid i mig så mycket mat, framför allt inte nyttig mat. Det jag är sugen på är knäckebröd, chips, nötter, mackor osv. Är inte direkt sugen på riktig, lagad mat.
    Så idag har jag bara ätit knäckebröd, några grova rågbrödsskivor, några glas mjölk, frukt och en bit av en sockerkaka. Är ju jättesvårt att vara nyttig nu när man bara har sug på vissa saker...

Börjar bli hungrig nu, såklart, men vet inte alls vad jag ska äta. Lagad mat känns för sent nu.    

• Kärleksmiraklet

Hej alla,

Jag plussade igår, väntar nu vårt andra barn:) BF 18 Januari...Det känns så overkligt, är det verkigen något där inne?!Flört har en fruktansvärd molande värk i magen!

Vad har ni hört om att sola/vistas i solen under graviditeten? jag har varit ute i solen hela  dagen idag och haft högt solskydd men endå har jag blitt röd, man kanske är extra känslig? Solig 

• Mymemlan

Jag knaprar kex mm.. Tips på bra mat mot illamående? Har legat hela dagen med avbrott för vul. Tar ändå lergigan comp.. Huj. Hade hyperemiss med sonen.. 

Pojke född -09, bebis jan 2014
  • Susanne1975
    Negativia skrev 2013-05-13 07:29:45 följande:
    Hej alla ni med bulle i ugnen =)

När plussade ni? Är det någon som visat negativt långt in i BIM och sedan plussat?  
    Jag plussade på BIM - 4
  • Susanne1975
    villhabarn skrev 2013-05-13 11:16:24 följande:
    Tack! alla tester är nu negativa. pratat med kliniken och bara vänta på mensen =(
    Jag beklagar verkligen! Gråter {#emotions_dlg.flower} Var rädd om dig och stor kram! 
  • EmiliaGK

Mymemlan: lakrits funkar för mitt illamående! Tar en lakrisal och suger på när det är som värst, funkar för mig iaf. Inget kul att gå illamående hela tiden.

• Susanne1975
    30maj skrev 2013-05-13 19:25:47 följande:
    Ska ni ta reda på könet tjejer?? De gjorde vi förra gången men ska inte de denna gång:)
    Absolut! Är för nyfiken för att inte ta chansen! Drömmer När jag väntade min son som nu är 16 år fick man inte veta kön. 
  • Mademoiselle

Kärleksmiraklet: jag plussade också igår, har också BF 18 jan och detta är mitt andra barn. Lustigt!

• AnnaNil33

Hejsan
    vill gärna vara med i denna gruppen. Plussade den 10 maj efter två dygns evig väntan på att ifall mensen skulle dyka upp
    Vi e överlyckliga men det är lite o vänja sig vid. Kan inte dela det med nån ännu eftersom det är väl ändå för tidigt ellerhur
    Nån som kan råda en hur man ska stå ut. Är bara i 5 veckan
    Grattis föresten  

Svar på tråden BF januari 2014