• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Angvik77
    AnnaNil33 skrev 2013-05-13 20:54:10 följande:
    Hejsan
    vill gärna vara med i denna gruppen. Plussade den 10 maj efter två dygns evig väntan på att ifall mensen skulle dyka upp
    Vi e överlyckliga men det är lite o vänja sig vid. Kan inte dela det med nån ännu eftersom det är väl ändå för tidigt ellerhur
    Nån som kan råda en hur man ska stå ut. Är bara i 5 veckan
    Grattis föresten  

Grattis
  • AnnaNil33

Tack
    lite nervös inför mvc besök i morgon. Första samtalet. känns på nåt sätt på riktigt 

• FruGul

Vi berättade direkt för familjerna. Om de skulle sluta tråkigt så vill vi i alla fall kunna få stöd osv av dem. Kändes som det ända rätta för oss.

• AnnaNil33

Vi har åxå berättat för familjerna
    Det är svårare än vad jag trodde att hålla det hemligt för övriga,  Har som mål att inte säga nåt förrän första ultraljudet men det känns väldigt tufft för oss båda.

• puchelina88
    AnnaNil33 skrev 2013-05-13 20:54:10 följande:
    Hejsan
    vill gärna vara med i denna gruppen. Plussade den 10 maj efter två dygns evig väntan på att ifall mensen skulle dyka upp
    Vi e överlyckliga men det är lite o vänja sig vid. Kan inte dela det med nån ännu eftersom det är väl ändå för tidigt ellerhur
    Nån som kan råda en hur man ska stå ut. Är bara i 5 veckan
    Grattis föresten  

Grattis!!!
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Aadomeniqe

Någon som har jätte ont i brösten? Jag vaknar på nätterna av att dom gör jätte ont :(( hemskt är det

• puchelina88
    Aadomeniqe skrev 2013-05-13 21:08:45 följande:
    Någon som har jätte ont i brösten? Jag vaknar på nätterna av att dom gör jätte ont :(( hemskt är det

hej mina bröst ömmar;/
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • Ms Banana

Hoppar också in här Skrattande

Plussade idag med vårt 2:a som jag tror kommer komma i mitten av januari. Mår hur bra som helst än så länge men man får väl se hur länge det varar. 
    Har dock en molande värk i nederdelen av ryggen, nån mer som har/haft det? Kan inte komma i håg att jag hade det med dottern..      

• Aadomeniqe

Puchelina88: asså det är en hemsk smärta :( likaså när jag tar av mig bh:n .. Guuuud så ont det gör :(

Svar på tråden BF januari 2014