• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • mariafii
    FruGul skrev 2013-05-15 08:40:58 följande:

Hej! Vi ska också gifta oss i sommar.. Jag hade också tänk alkoholfritt vin. Men blev osäker nu när jag läste detta... Kollade på systemets sida på vita viner. Det står på vissa att de innehåller 0,5% osv.. men på några så står det 0,0% törs man nu lita på det? Inte så att jag MÅSTE ha vin på bröllopet.. men de hade varit lite roligt... Vad tror ni?

Va roligt grattis till er:) vilket datum? vi ska 7 aug på våran 3 års dag

Jag ska kolla upp med systemet och barnmorskan men jag skulle ta något där det står 0.0% iaf. Jag måste inte heller ha det men hade varit kul och jag vet att en till som kommer på bröllopet också är gravid så kan va trevligt att ha något. Berättar när jag vet mer :)  
  • FruGul
    mariafii skrev 2013-05-15 09:27:22 följande:

Va roligt grattis till er:) vilket datum? vi ska 7 aug på våran 3 års dag

Jag ska kolla upp med systemet och barnmorskan men jag skulle ta något där det står 0.0% iaf. Jag måste inte heller ha det men hade varit kul och jag vet att en till som kommer på bröllopet också är gravid så kan va trevligt att ha något. Berättar när jag vet mer :)  

Vi har den 15 Juni.. Så de är snaart. Börjar känna av allt som ska göras. som tur är har vi planerat ett litet eneklt bröllop. Grattis till er också!

Ja berätta gärna vad de säger om det.... :) 
  • mariafii
    FruGul skrev 2013-05-15 09:40:20 följande:

Vi har den 15 Juni.. Så de är snaart. Börjar känna av allt som ska göras. som tur är har vi planerat ett litet eneklt bröllop. Grattis till er också!

Ja berätta gärna vad de säger om det.... :) 

Åhh va roligt det är på min födelsedag :) Förstår om det börjar kännas nervöst. Vi ska också ha ganska litet och så enkelt som möjligt men ändå festligt
  • FruGul
    mariafii skrev 2013-05-15 09:47:30 följande:

Åhh va roligt det är på min födelsedag :) Förstår om det börjar kännas nervöst. Vi ska också ha ganska litet och så enkelt som möjligt men ändå festligt

Jaha, tänka sig att vi prickade din dag ;)
    Ja självklart ska det vara festligt ändå. Ska ni gifta er i kyrkan? 
  • popcornplaya

Jag va i v.25 när vi gifte oss, världens foglossning så jag kunde knappt göra nått. Satt på en stol och kollade när dom andra festade och hade roligt typ ;)

Skönt att ni inte är så långt gångna :) så mysigt att gifta sig ändå.

• FruGul
    popcornplaya skrev 2013-05-15 09:58:51 följande:
    Jag va i v.25 när vi gifte oss, världens foglossning så jag kunde knappt göra nått. Satt på en stol och kollade när dom andra festade och hade roligt typ ;)

Oj ja då förstår jag att de inte var så roligt. Jag kommer att vara i vecka 12.

Men vi tog bort de flesta snurrarna i vår dans, jag mår lite illa av dem redan nu ;)

Men de blir nog bra ändå. Vi ska dansa till Youre the one I want ;)   
  • londonsvenska

Hej alla,

Nu har lilla pyret fått sig en skumpig morgon, var på ett riktigt härligt men jobbigt spinning pass. Så skönt att man orkar träna lite, vill ju inte gå upp allt för mycket :) har även hittat ett gym i närheten som kör aqua-aerobic, underbart kul och det är ju något man antagligen kommer kunna orka träna långt in i graviditeten!!!!

Med tanke på alkoholfritt bubbel och vin, om det står 0.0% så kan ni lita på att det helt alkoholfritt... dock om det bara står alkoholfritt så innehåller det ofta lite akohol. Så kör på 0.0% för att vara på den säkra sidan :)

ha en underbar dag alla!!!!

• mariafii
    FruGul skrev 2013-05-15 09:53:08 följande:

Jaha, tänka sig att vi prickade din dag ;)
    Ja självklart ska det vara festligt ändå. Ska ni gifta er i kyrkan? 

Ja det blir en liten kyrka där vi bor och sedan en liten loka. Vi blir ca 40 pers.

Jag är i v 17 så hoppas på en liten kula iaf :) Ska ni berätta något på bröllopet om barnet?
    popcornplaya skrev 2013-05-15 09:58:51 följande:

Förstår att det var jobbigare. Ja det känns väldigt mysigt och är glad att jag är gift när barnet kommer :)

Vi ska inte dansa någon dans :) 

Svar på tråden BF januari 2014