• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-05-14 17:22:17 följande:
    Nä inte direkt. Får vila när barnen sover ikväll. Håller på att fixa middag här hemma nu, kanske känner mig piggare efter lite mat.
    ok, hoppas lite mat hjälper då
  • puchelina88

Snart sover min son då blir de att träna lite en stund på crosstrainern och en stund på gåbandet men egentlig vill ja sova är såå sjukt trött ;)

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • EmiliaGK

Nojig över min molvärk! Hållt på mest hela dagen idag... Nån mer som har ganska ihållande värk?

• Aadomeniqe
    EmiliaGK skrev 2013-05-14 17:59:08 följande:
    Nojig över min molvärk! Hållt på mest hela dagen idag... Nån mer som har ganska ihållande värk?
    jag har det hela tiden .. vet inte ens om det ska va så..kommer inte ihåg att jag hade det med dottern
  • vilja89

Jag har också molvärk. Är inte orolig. Det klart det känns med tanke på allt som pågår där inne. :)
    Igår hade jag ont i bäcken, rygg och mage samtidigt så jag inte kunde gå, då blev jag lite orolig. Men det gick över när jag fick vila, var ute och gick med hundarna när det slog till.
    Varit på ettårskalas idag hos min systerson. Kändes som att alla tittade på mig och anade vad jag bär på för hemlighet. Dessutom kan jag knappt knäppa byxorna. Min mage är galet svullen och jag är sååå trött. Sov tre timmar förut efter jobbet.

• puchelina88

Jag har oxå molandevärk hade ja inte med första känner mera nu en första graviditeten

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • popcornplaya

Mat i magen och sitter under en filt i soffan med barnen och kollar på bolibompa. Då känner man sig lycklig :) sånna här mysiga stunder med barnen känner jag att jag lätt kan skaffa 10 barn ;) haha

• SaraKarla

Har gjort ett tidigt VUL nu och vi såg hjärtat slå. Allt såg bra ut.

Jag är också mycket tröttare än vanligt och har fullt upp med ett barn här hemma. Brukar krypa ner i soffan med henne och slappa lite framför tvn ibland, det brukar hjälpa      

Svar på tråden BF januari 2014