• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • fluu
    sunnydays skrev 2013-05-14 16:52:31 följande:
    Har du testat seabands eller tabletter?
    Har legigan comp och postafen. Och kardemummaskorpor hjälper lite med:P
    Men jag gör illamåendet mycket värre än vad det är eftersom jag har panisk fobi mot illamående/kräkningar så ångesten spär på...
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Kärleksmiraklet
    Mademoiselle skrev 2013-05-13 20:35:14 följande:
    Kärleksmiraklet: jag plussade också igår, har också BF 18 jan och detta är mitt andra barn. Lustigt!

Men vad roligtGlad

Hur mår du?
  • Mademoiselle

Än så länge toppen förutom att jag är förkyld. Jag mådde fruktansvärt illa från vecka sju till och med vecka sjutton med mitt första barn så jag håller verkligen tummarna för att jag slipper det denna gång. Hur är det själv?

• Kärleksmiraklet
    Mademoiselle skrev 2013-05-14 20:49:13 följande:
    Än så länge toppen förutom att jag är förkyld. Jag mådde fruktansvärt illa från vecka sju till och med vecka sjutton med mitt första barn så jag håller verkligen tummarna för att jag slipper det denna gång. Hur är det själv?

fy sjutton!

jag är väldigt trött till och från och känner att jag blir lätt andfådd och tappar tålamodet till vårt första barn.
    Har molvärk till och från hela tiden. Inatt sov jag väldigt dåligt och drömde konstiga saker samt att jag vaknade ovh var hungrig. Kissnödig mer än vanligt.

Illamåendet hoppas jag också slippa. Med första så mådde jag illa och kräktes under 3 månaders tid, har för mig att det började i vecka 7.    

på något konstigt sätt känns det som att    han känner på sig något, han blev super mammig och trotsig för ca. 2 veckor sen och leker bebis å har sig...hur är det hos er?
  • Susanne1975
    SaraKarla skrev 2013-05-14 18:20:55 följande:
    Har gjort ett tidigt VUL nu och vi såg hjärtat slå. Allt såg bra ut.

Jag är också mycket tröttare än vanligt och har fullt upp med ett barn här hemma. Brukar krypa ner i soffan med henne och slappa lite framför tvn ibland, det brukar hjälpa      
    Grattis till lyckat vul Skrattande måste kännas underbart! Solig Jag ska på ett vul 4/6 och det känns som evigheter dit. Vilken vecka är du i?
  • Susanne1975

Grattis och välkomna till er som är nya i tråden och nyplussade Solig Det skrivs verkligen massor här under en dag...kul! Glad

• Mademoiselle

Ja, anfådd är jag också faktiskt. Jag orkar inte bära vår dotter så mycket heller.

Det blir MYCKET spännande i vecka 7 då vi får se om det drar igång med hemskt illamående eller inte.

Nja, jag har en väldigt, väldigt mammig dotter redan från början så det är svårt att märka någon skillnad hemma hos oss.

• sunnydays

ok vad "skönt" att det inte bara är jag som gråter då :) 

fluu va jobbigt. har du pratat med dib bm om kräkfobin? hon kanske har nå tips eller så. 

• SaraKarla
    Susanne1975 skrev 2013-05-14 21:34:06 följande:
    Grattis till lyckat vul Skrattande måste kännas underbart! Solig Jag ska på ett vul 4/6 och det känns som evigheter dit. Vilken vecka är du i?

Tack

Jag är i 6+2. Vilken vecka är du i?  
Svar på tråden BF januari 2014