• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • LillFrö
    Lilla Ladyn skrev 2013-05-16 20:31:39 följande:
    Haha ja jag äter också mycket. Kul om man blir sådär halvpösig när man ska gå i bikini sedan innan man fattar varför :p

Ha ha, med min aptit kommer jag nog inte ens vara halvpösig ;) Kommer flyta som en kork i sommar ;)
  • fluu

Här syns ingen mage till heller. Förra gången blev jag stor direkt och växte det mesta innan vecka.25. Sen var det mest livmodern som växte och inte jag.
    Trodde att jag skulle bli stor direkt även denna gång,men tydligen inte. Inte ens svullet. Men jag känner att livmodern har blivit väldigt stor och oroar mig lite att det är tvillingar som vi har i släkten.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • FruGul

Jag kan svara på din fråga ;)
    Jag vill också att den ska synas.. Men jag kommer gärna i brudklänningen om en månad först.. ;) annars är de klart man vill att de ska synas :)

• Chaplin89

Aadomeniqe: tror att de flesta längtar efter sina bebismagar, men i ett så här tidigt skede i graviditeten då man vill hålla det hemligt ett tag till är det väl inte så bra med stor mage ;)

• Lua

Ljusbruna flytningar är inget jag råkat ut för hittills, men idag i v 8 (7+0) kan jag ana en beige/brun färg och plötsligt förstår jag alla som oroar sig trots att man inte "borde" för att det ju är så vanligt. Fler här som råkat ut för det?

• Trollbarnet

Varit trött som FAN senaste dagarna! Somnar sittandes tillomed, slår om på 5 minuter sen måste jag sova annars blir jag desperat. Låg och vilade 2 timmar i afton, helt borta. Är däremot orolig ikväll, har molvärk of dom, ont i svanken och ner efter benen samt att det stramar i ena benet. Blir så hemskt orolig. På tal om magar så är jag dundersvullen, har blivit så alla graviditeter jag haft nästan direkt! Ska posta bild senare! :) (ursäkta eventuella stavfel och inga mellanrum, skriver från paddan)

• fluu
    Trollbarnet skrev 2013-05-16 23:02:18 följande:
    Någon annan som är ett hormontroll från helvetets eldar? ;)
    *Räcker upp handen*  Tror jag har skällt ut sambon 5-6 gånger idag,han är härdad... 

Det hjälper inte heller att dottern har kommit i en tidig trotsålder.
  • fluu

SKa jag vara ärlig så är jag inte så pigg på att få mage än heller. 
    Förra gången ville jag ha mage direkt(och fick det),den graviditeten var planerad och efterlängtad,jag ville att alla skulle se att jag är gravid.
    Denna graviditeten kom som en stor överraskning och jag har inte helt förlikat mig med tanken på att jag är gravid. Lyckokänslorna börjar komma mer och mer,men fortfarande kan jag få panik och undra vad vi håller på med.
    Vill inte att folk ska se att jag är gravid än,vill inte att de ska gratulera för jag är inte riktigt redo att vara stolt över magen än.

Svar på tråden BF januari 2014