• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Jonsson88

Hakar på här :) hade tänkt börja med bebis verkstad i juni först men jag plussade innan vi ens hann börja försöka. :) Bf 20 januari så de är väldigt "färskt" :) väntar tredje barnet! ❤

• Aadomeniqe
    verkar skrev 2013-05-17 07:43:02 följande:

Jag trivs jätte bra på Storken, fin är det också, lite lyxig känsla Jag ska dit 21/5 på inskriving. Jodå jag mår bra. Inget illamående ännu, vilket är skönt. Magen där i mot är svullen och jag ser gravid ut, inte bra om man vill hålla det hemligt ett tag till. Hur är det med dig?
    Jag har förstått att det är lite stil på det hela :) Skönt att du ej mår illa..det gör jag varje dag :( hemskt är det! Annars mår jag bra.. bara så trött hela tiden
  • Mymemlan

Fått läkartid 10.30 idag. Mår så dåligt och är yr så jag knappt kommer ur sängen trots lergigan comp.. Ska få nått annat..

• Magda85
    Jonsson88 skrev 2013-05-17 08:36:46 följande:
    Hakar på här :) hade tänkt börja med bebis verkstad i juni först men jag plussade innan vi ens hann börja försöka. :) Bf 20 januari så de är väldigt "färskt" :) väntar tredje barnet! ❤
    Grattis! Har oxå BF 20/1
  • Oh baby

Idag mår jag vansinningt illa. Fast jag drömde om missfall inatt :( Det var så himla äkta i drömen så jag vaknade låg och ledsen:( Dumma drömmar!

• annadenise

Jag mår illa sedan i lördags.igår var jsg på hälsosamtal hos Bm.jag var tydligen inte i v.7 utan i vecka 8 (7+3), vilket betyder att jag går in i vecka 9 på tisdag.de förklarar illamåendet, ont i svanken och svullen över magen.jag fick även nytt bf, den 30 december (istället för 6 jan) men hon sa att bebisen kan komma mellan 15 dec och 15 jan.jag ska på inskrivning den 13; juni.i min stad görs bara ett ul i vecka 17.hur många görs i era städer? Jag funderar på att åka till en närliggande stad och göra kubtest.de gör man tydligen i vecka 9-12.hur har ni gjort??

• Oh baby
    annadenise skrev 2013-05-17 10:00:24 följande:
    Jag mår illa sedan i lördags.igår var jsg på hälsosamtal hos Bm.jag var tydligen inte i v.7 utan i vecka 8 (7+3), vilket betyder att jag går in i vecka 9 på tisdag.de förklarar illamåendet, ont i svanken och svullen över magen.jag fick även nytt bf, den 30 december (istället för 6 jan) men hon sa att bebisen kan komma mellan 15 dec och 15 jan.jag ska på inskrivning den 13; juni.i min stad görs bara ett ul i vecka 17.hur många görs i era städer? Jag funderar på att åka till en närliggande stad och göra kubtest.de gör man tydligen i vecka 9-12.hur har ni gjort??

Jag åker til en annan stad och gör KUB-test. Tycker att det känns tryggt och bra :)
  • popcornplaya

Här görs också bara rutinultraljudet i v.18 om man inte har speciella skäl.

Funderar också på kub test, lutar nog åt att göra det. Om inte annat för att få en tidigare kik.

• SaraKarla
    Lua skrev 2013-05-16 22:41:19 följande:
    Ljusbruna flytningar är inget jag råkat ut för hittills, men idag i v 8 (7+0) kan jag ana en beige/brun färg och plötsligt förstår jag alla som oroar sig trots att man inte "borde" för att det ju är så vanligt. Fler här som råkat ut för det?

Har också fått lite beige/väldigt ljusbrunt när jag torkat mig några gånger. Har ju gjort VUL och allt  var ju bra, så jag har inte tänkt så mycket på det. Har också vid ett tillfälle fått, pyttelite, ljusrosa på pappret när jag torkat mig efter "mys" med sambon Men som sagt, eftersom jag gjort VUL så vet jag ju att allt är bra. Tror bara man är lite mer känslig nu. 

Jag tror kanske också att man kolla för noga   
  • SaraKarla

Jag har tackat nej till KUB nu. Men vad anser ni om KUB? Fördelar? Nackdelar?

Svar på tråden BF januari 2014