• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • fluu

Bara för att jag igår sa att jag inte hade mage så har jag såklart fått lite idag. Byxorna blev väldigt tajta efter maten :P

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Susanne1975
    eriksson i dalsland skrev 2013-05-17 18:08:46 följande:
    Blödde lite i em. Har kraftig molvärk nu. Så vi får se vad det blir av det. Önskar förstås att det beror på nåt annat än mf.
    Jag läste att 40% av alla kvinnor blöder under graviditeten utan att få missfall. Jag förstår din oro. Jag håller tummarna för att det INTE är missfall! {#emotions_dlg.flower}
  • Susanne1975
    fluu skrev 2013-05-17 19:28:35 följande:
    Just efter sex är det vanligt att slemhinnorna blir irriterade och småblöder lite. Brukar inte vara farligt alls Solig
    Tack så mycket...jo jag vet och försöker intala mig själv att det är så. Samtidigt gnager oron inom mig. Jag längtar till mitt VUL den 4/6 när jag får se om det finns något som lever där inne. 
  • fluu
    Susanne1975 skrev 2013-05-17 19:31:58 följande:
    Tack så mycket...jo jag vet och försöker intala mig själv att det är så. Samtidigt gnager oron inom mig. Jag längtar till mitt VUL den 4/6 när jag får se om det finns något som lever där inne. 
    Förstår det. Håller tummarna.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • SaraKarla

Ett glas vin hade inte suttit fel nu!

• sunnydays
    Chaplin89 skrev 2013-05-17 17:27:46 följande:
    Sunnydays: jag har inte gjort vul. Tror inte att det erbjuds till alla automatiskt här?! Det ska nog vara så att man haft problem i tidigare graviditeter eller om annan misstanke finns!
    ok då har jag inte missat något då :)
  • Neline

Hej allihopa :) Plussade för en dryg vecka sedan. Är nu i 5+4. Blir mitt andra barn. Så blir bebis runt den 20/1 enligt olika appar etc.

Svar på tråden BF januari 2014