• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Elvinsmamma

Ringde till bmm idag och fick en tid den 14/5 för hon ville att jag skulle komma så fort som möjligt? Hade ju havandeskapsförgiftning med min son så kanske är därför? Eller så vill dom bara ha in mig tidigt för information helt enkelt :) Och då kommer jag vara i vecka 8 typ.. Såå spännande!!

• MizzMyzig83

Hoppar in här då jag helt oväntat plussade i tisdags=) Har bf mellan 23 dec till 2 jan, är olika från olika sidor och mensen är oregelbunden men gissar mest själv på 2 januari.

• moto

Jag känner mig lite lätt illamående nu, det började igår kväll och höll i sig hela natten (vaknade ett par ggr) och satt i imorse men sedan blev det bättre under dagen! Var i te illamående eller kräktes under förra graviditeten så jag hade hoppats på samma nu!! Har också kräk-fobi! Är i V6 nu och hälsosamtal på måndag. Det ömmar,stramar, sticker och molar i magen och har fått ömma bröstvärnet nu.

• Trollbarnet

Jag upplevde i tidigare graviditeter att brösten över natten var gigantiska och ömmande, själva hela bröstet. Bör jag vara orolig att det bara är vårtorna som gör ont? Är i 4+2 nu.

• moto

Bröstvärnet!? :) paddalever sitt eget liv! Bröstvårtor!!

• Sante

Ah. Var tvungen att ta ett nytt test idag igen bara för att få lite mera bevis. fast att jag vet att jag är gravid. Natten till idag var hemsk! Fuck sån molvärk så jag knappt kunde röra mig. Och mådde illa. Så vid 3.30 gick jag upp och åt en knäckemacka och kunde då äntligen somna! Så var rätt tufft på jobbet idag! :) "är förskolelärare" Så hoppas på en bättre natt inatt! :)

• fluu

14/5 har jag första tiden på mvc. BM tyckte att vi kunde skippa hälsosamtalet denna gång. Haft det under de två andra graviditeterna och inget har liksom förändrats sedan dess.

Ska även på extrakoll några veckor senare och ta massa blodprover eftersom jag har en kronisk sjukdom som tidigare orsakat ett MF.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden BF januari 2014