• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • annadenise

Stort grattis och välkommen!!

Kattamaja skrev 2013-05-02 20:33:07 följande:
    Hoppar gärna in här! Plussade i fredags, och har bf 3 jan. Om allt går bra blir det nr tre i barnaskaran :) Har två killar på 5 och 3 år.

• SaraKarla
    heartems skrev 2013-05-02 20:28:51 följande:
    Grattis och välkomna alla nya! :)

Är det någon mer som inte känner sig gravid alls?!  

Jag!! Känner mig som vanligt. Glömmer bort hela tiden att jag är gravid. Livet bara rullar på som vanligt, känner mig som samma tråkiga person!
  • heartems

SaraKarla: Ja, det är samma här! Jag glömmer också bort tills jag ser någon annan bebis eller bebis saker, just ja! Jag är ju gravid! Haha! :)

• SaraKarla
    heartems skrev 2013-05-02 20:55:43 följande:
    SaraKarla: Ja, det är samma här! Jag glömmer också bort tills jag ser någon annan bebis eller bebis saker, just ja! Jag är ju gravid! Haha! :)

Ja, eller hur! Jag kan känna mig lite mer gravid på kvällen när jag ligger i soffan, då kan det komma lite molvärk. Har också vaknat upp på natten ibland och känt molvärk. Men inte mycket alltså. Mådde dock illa i 15 minuter idag vid lunchtid, var nära på att kräkas, men det gick över sedan.

Har dock märkt på kvällarna, efter jag ätit, att magen svullnar upp som en badboll. Någon annan som märkt det? Känns ju jättemärkligt! Hehe   
  • fluu

Någon som har erfarenheter av Legigan comp(tror jag det heter :P) ?

Bm har skrivit ut det det till mig. Mår väldigt illa.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • annadenise

Förutom att jag kissar mycket, har ömma bröstvårtor och blöder lite i tandköttet, så kan jag inte påstå att jag känner mig gravid.de flesta av mina kompis började må illa i vecka 7-8..och jag är inte där ännu.sen är det ju så individuellt

SaraKarla skrev 2013-05-02 20:54:05 följande:
    Jag!! Känner mig som vanligt. Glömmer bort hela tiden att jag är gravid. Livet bara rullar på som vanligt, känner mig som samma tråkiga person!

• heartems

Ja, på kvällarna blir min mage uppblåst och spänd! Tycker det är mysigt! :) Mådde Inge illa alls med dottern så jag hoppas slippa det med denna grav också

• FruGul

Grattis allihop!
    Vi har också plusst nyligen BF den 1jan.
    Vi mår bra, lite molvärk och trötthet hittills.. Undrar när illamåendet ska kicka igång..

• Elvinsmamma
    FruGul skrev 2013-05-02 21:14:39 följande:
    Grattis allihop! Vi har också plusst nyligen BF den 1jan. Vi mår bra, lite molvärk och trötthet hittills.. Undrar när illamåendet ska kicka igång..

Grattis du med! Jag plussade i måndags och är också mest molvärk och trött iaf och sen att jag blir orkeslös på INGENTING ;) jag mådde illa 20 veckor med min son så undra hur det kommer bli denna ggn.. Bara lite illamående än sålänge. :) har bf 4 januari :)
Svar på tråden BF januari 2014