• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • annadenise

Välkommen!! Och grattis.Själv har jag bf 6; jan, men de kommer säkert att ändras vid besöket hos barnmorskan..ska dit den 16:e maj.

MizzMyzig83 skrev 2013-05-02 15:09:07 följande:
    Hoppar in här då jag helt oväntat plussade i tisdags=) Har bf mellan 23 dec till 2 jan, är olika från olika sidor och mensen är oregelbunden men gissar mest själv på 2 januari.

• annadenise

Grattis!!!!!!! Jag har bf 6 jan.

Vixsie skrev 2013-05-02 19:14:05 följande:
    Jag plussade imorse och BF 9 jan :)

• Vixsie

tack alla snälla är så glad :) bara lite allmänt orolig för MF då jag fick det för ett år sedan i v5 men det ska nog gå bra :) har lätt målvärk i livmodern och en fruktansvärt trötthet .. hur mår ni andra.. när ska man ringa barnmorskan ?

• annadenise

Jag ringde till barnmorskan idag, 2 dagar efter att jag plussat.jag ska dit den 16:e maj på hälsosamtal.inskrivning sker senare.jag tycker att du ska ringa bm imorn.

Vixsie skrev 2013-05-02 19:24:29 följande:
    tack alla snälla är så glad :) bara lite allmänt orolig för MF då jag fick det för ett år sedan i v5 men det ska nog gå bra :) har lätt målvärk i livmodern och en fruktansvärt trötthet .. hur mår ni andra.. när ska man ringa barnmorskan ?

• Elvinsmamma

Jag ringde också idag och jag plussade i måndags :) kan fortfarande inte fatta att min snart 3 åring ska bli storebror och jag ska bli mamma till ett underbart litet knyte igen! Åh vill att veckorna bara ska flyga för i så man kan skrika ut att man är gravid!❤❤❤

• heartems

Grattis och välkomna alla nya! :)

Är det någon mer som inte känner sig gravid alls?!  

• Kattamaja

Hoppar gärna in här! Plussade i fredags, och har bf 3 jan. Om allt går bra blir det nr tre i barnaskaran :) Har två killar på 5 och 3 år.

Svar på tråden BF januari 2014