BF januari 2014
Ellen 20: det är underbart när man når en ny vecka :) själv tycker jag det går såååååå långsamt fram. Går inte ett dugg snabbare tredje gången än första.
Ellen 20: det är underbart när man når en ny vecka :) själv tycker jag det går såååååå långsamt fram. Går inte ett dugg snabbare tredje gången än första.
Jag hade med båda barnen. Gick bra.
Jag har vart på hälsosamtal. Inskrivning blir 26/6 och så ska vi göra kub 28/6.
Sarakarla: så länge det känns ok så ska det nog inte va nån fara. Speciellt inte såhär tidigt.
Välkomnar v.10 idag. Åh vad det segar sig!
Vilja89: jag åt också lchf innan jag blev gravid och försökte hålla det ett tag men nu crejvar jag kolhydrater som aldrig förr. Bröööööd säger jag bara ;) haha
Igår köpte jag lite gravidkläder faktiskt. Ett par korta leggins bl.a, åh vad skönt! Måste nog erkänna att min mage har växt rätt mkt nu.
Phu, klippt gräsmattan och släpat fram barnens stora pool och börjat fylla den men fick sätta mig och vila lite för jag fick sammandragningar. Aldrig kännt det så tidigt innan...
Sunnydays: jag hade gärna lämnat över men då hade det typ aldrig blivit gjort. Tror inte mannen hade kännt behov att klippa innan man va tvungen att slå med lie ;)
Ja vem vet. Är lite nervös själv eftersom jag åt pergo, då blir chansen mkt större för tvillingar.