Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Idag mår jag riktigt illa. Behöver äta nått men spyr nästan så fort jag öppnar kylskåpet. Längtar tills mannen slutar jobbet för då får han köpa ned sig McDonalds. Nyttigt värre ;)

• popcornplaya

Det är rätt mkt man inte får åka på Liseberg. Jag blev stoppad på kaffekopparna sist jag va gravid.

Kommer åka till Liseberg i sommar men det blir bara barnkaruseller tillsammans med barnen.

• popcornplaya

Loralou: det är ju inte dagsformen det hänger på. Lite dumt att skriva att det inte är nån fara.

Faran är oftast ifall nått händer och dom t.ex måste nödbromsa. Men man väljer väll själv om man tycker det är värt risken. Är man så långt gången att det syns utanpå blir man ofta stoppad att ens gå på de flesta åkattraktioner som innebär risk.

• popcornplaya

Hormonerna kan göra så man svettas mer och det ändrar lukt. Sen har du känsligare luktsinne också ;)

• popcornplaya

Kramardig: jag är gravid för tredje gången och har extra hull, än syns ingenting.

Livmodern har inte kommit tillräckligt högt upp såhär tidigt för att man ska ha en riktig bebismage.

• popcornplaya

På inskrivningen tar dom även prov för klamydia, hiv m.m och även prov för att se vilken blodtyp du är. Brukar bli ett stick i fingret och sen stick i armen där dom tar några rör.

• popcornplaya

Tygblöjor skulle jag aldrig orka med. Fy för att byta flera bajsblöjor mitt i natten och bråka med tygblöjor ;) men orkar man så är det ju billigt och miljövänligt.

Vagnar har vi tre st hemma ;) men vill nog ha en till sen också. Haha.

• popcornplaya

Fluu: blöder du?

Burberry: tur det inte kommit mer blod och va skönt att du ska på vul om en vecka.

Lilla ladyn: symptom kommer och går, det behöver inte betyda nått dåligt alls!

• popcornplaya

Jadå, det har vart veckor då jag inte kännt nått alls. Man behöver faktiskt inte känns nått. Finns många som inte har ett enda symptom.

Svar på tråden BF januari 2014