Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Ninie: tycker verkligen det låter som foglossning. Är det första barnet? Själv känner jag av fogarna massor, kan knappt gå idag efter att ha klippt gräs och sånt igår.

• popcornplaya

Lutar mig tillbaks i soffan efter en dag med massa trots. Är helt slut... Ibland undrar man varför man skaffar ännu fler barn ;)

• popcornplaya

Ja det går ju inte att komma ifrån att det är en stor omställning. Ett barn känns lite som semester ;) sen är det tur att yngsta är väldigt snäll och sovit bra hela tiden. Det är den stora som testar mitt tålamod just nu.

• popcornplaya

Älskar the notebook. Har sett den hur många gr som helst och grinar typ halva filmen i ett bara för att jag vet vad som kommer hända.

• popcornplaya

Jag går in i v.11 på tisdag och förutom fogarna, lite öm i magen och mer kissande emellanåt så känner jag inte så mkt. Det brukar va nånstans här dom berömda spökveckorna börjar. Håller på tills man börjar känna rörelser.

• popcornplaya

Åh idag drog jag på mig mina nyinköpta korta gravidleggins.... Himmelriket! Gravidbyxor måste va det skönaste som finns att ha på sig ;)

• popcornplaya

Ninie: jag har börjat få mage nu i v.9+3 men så är det tredje barnet. I den veckan du är i brukar man kunna va väldigt svullen så det ser ut som gravidmage.

Svar på tråden BF januari 2014