BF januari 2014
Ninie: tycker verkligen det låter som foglossning. Är det första barnet? Själv känner jag av fogarna massor, kan knappt gå idag efter att ha klippt gräs och sånt igår.
Ninie: tycker verkligen det låter som foglossning. Är det första barnet? Själv känner jag av fogarna massor, kan knappt gå idag efter att ha klippt gräs och sånt igår.
Sarakarla: ja den där orken kommer och går. Själv ligger jag i sängen och vilar lite nu.
Lutar mig tillbaks i soffan efter en dag med massa trots. Är helt slut... Ibland undrar man varför man skaffar ännu fler barn ;)
Jag har två barn sen innan. En som fyller fem i sommar och en på 2 1/2år ;)
Ja det går ju inte att komma ifrån att det är en stor omställning. Ett barn känns lite som semester ;) sen är det tur att yngsta är väldigt snäll och sovit bra hela tiden. Det är den stora som testar mitt tålamod just nu.
Älskar the notebook. Har sett den hur många gr som helst och grinar typ halva filmen i ett bara för att jag vet vad som kommer hända.
Jag går in i v.11 på tisdag och förutom fogarna, lite öm i magen och mer kissande emellanåt så känner jag inte så mkt. Det brukar va nånstans här dom berömda spökveckorna börjar. Håller på tills man börjar känna rörelser.
Åh idag drog jag på mig mina nyinköpta korta gravidleggins.... Himmelriket! Gravidbyxor måste va det skönaste som finns att ha på sig ;)
Hoppas du kunde njuta av maten, här har vi vart på kinarestaurang.
Ninie: jag har börjat få mage nu i v.9+3 men så är det tredje barnet. I den veckan du är i brukar man kunna va väldigt svullen så det ser ut som gravidmage.