Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Sarakarla: nä man ska va försiktig med flaska men min tvåa vägrade flaska och skulle bara amma så nästa får allt vänja sig vid att ta flaska.

• popcornplaya

Ja hade det vart första barnet hade jag nog inte gett flaska alls. Det va misstaget jag gjorde med min första och så visste jag inte riktigt hur jag skulle kunna kämpa med amningen.

• popcornplaya

Själv testade jag ungefär alla märken som finns med min andra för att försöka få henne att ta flaska men icke. Inte ens amningsnapp dög. Första ville bara ha dr Brown och mam kunde gå bra ibland.

• popcornplaya

Att göra rul i v.17 är rätt tidigt. Här görs rul i v.19. Ska du göra tidigare ul får du nog gå privat och betala.

• popcornplaya

Fy fan för foglossning säger jag bara. Hatar när man vill och behöver göra massor och kroppen säger nej. Ligger helt utslagen i soffan nu efter ett städrejs här hemma.

• popcornplaya

Har semester för jämnan då jag är arbetslös ;) om man nu kan kalla det semester att ha två barn. Hade nog tyckt att ett arbete va mer semester.

• popcornplaya

Haha rakade benen i duschen nyss och oj vad osmidig man blivit. Snart får jag sitta på en pall och göra det ;)

Svar på tråden BF januari 2014