BF januari 2014
Leavemealone: man jan i princip köpa allt förutom bilstolar och barnvagnar. Har för mig jag sett sånt nån gång där också men inget jag skulle köpa där.
Leavemealone: man jan i princip köpa allt förutom bilstolar och barnvagnar. Har för mig jag sett sånt nån gång där också men inget jag skulle köpa där.
Sarakarla: Man behöver ju inte gå upp i vikt nu såhär tidigt. Och angående hb så visst ligger du högt men det låter ändå inte som farligt högt. Är du orolig så försök att undvika mat med järn i, drick mkt mjölk och undvik c-vitamin.
Men är det inte normalt att ha hb mellan 120-160 förresten. Tycker inte du ska oroa dig.
Googlar man så kan du nog hitta det mesta. Att hb över 136 skulle va farligt låter jättekonstigt måste jag säga.
Sarakarla: tror dom kollar hb igen på första bm besöket efter rul.
Du kan säkert fråga om det. Men tror absolut inte du behöver va orolig varken över vikt eller hb.
Du får väll skriva ut lite info och ta med till bm så hon kan läsa.
Jag känner fladder ofta men det är nervryckningar. Har jag haft ibland som ickegravid också. Brukar veta när det riktiga fladdret tar över.
Fröken Li: välkommen, har också bf 7 jan men här går jag in i v.13 imorgon, konstigt....
Det ska inte va farligt med trycket mot magen, speciellt inte nu i början, det är väl skyddat allting.
Sarakarla: det låter som en mjuklift då. Och ja den ska ligga ovanpå sittdelen som man har helt fälld.