Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Leavemealone: man jan i princip köpa allt förutom bilstolar och barnvagnar. Har för mig jag sett sånt nån gång där också men inget jag skulle köpa där.

• popcornplaya

Sarakarla: Man behöver ju inte gå upp i vikt nu såhär tidigt. Och angående hb så visst ligger du högt men det låter ändå inte som farligt högt. Är du orolig så försök att undvika mat med järn i, drick mkt mjölk och undvik c-vitamin.

• popcornplaya

Googlar man så kan du nog hitta det mesta. Att hb över 136 skulle va farligt låter jättekonstigt måste jag säga.

• popcornplaya

Du kan säkert fråga om det. Men tror absolut inte du behöver va orolig varken över vikt eller hb.

• popcornplaya

Jag känner fladder ofta men det är nervryckningar. Har jag haft ibland som ickegravid också. Brukar veta när det riktiga fladdret tar över.

• popcornplaya

Fröken Li: välkommen, har också bf 7 jan men här går jag in i v.13 imorgon, konstigt....

Det ska inte va farligt med trycket mot magen, speciellt inte nu i början, det är väl skyddat allting.

• popcornplaya

Sarakarla: det låter som en mjuklift då. Och ja den ska ligga ovanpå sittdelen som man har helt fälld.

Svar på tråden BF januari 2014