Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF januari 2014

Tänker inte alls på namn än. Känns alldeles för tidigt. Även inköp får vänta tills minst efter rul. Vi tänker ju kolla kön så det känns onödigt att fundera på sånt innan vi vet kön också. Har även mkt kvar från de andra barnen.

• popcornplaya

Josefine02: de flesta kommuner erbjuder bara kub om man är över 35 eller har speciella skäl. Jag gjorde inte mina två förra graviditeter men ska göra nu då mitt yngsta barn har Downs syndrom.

• popcornplaya

Om du är så orolig så åk till akutgyn. Men så länge du inte blöder är det ju bra! Ont i magen kan man ju ha ordentligt emellanåt.

• popcornplaya

Gick in i v.11 igår :)

Jag bryr mig inte ett skit om vad jag har för bm. Är ju bara där och tar prover och senare lyssnar på hjärta m.m

• popcornplaya

Med första funkade amningen bara en månad, andra helammade jag i 7 månader eller om det var 8 månader.

Min plan nu är att helamma men ge ett mål om dagen urpumpad bröstmjölk i flaska.

• popcornplaya

Tyckte mkt bättre om att amma än att flaskmata. Så smidigt att ha maten redo hela tiden. Och när bebisen vaknar på natten kan man liggamma och typ sova samtidigt :)

Svar på tråden BF januari 2014