BF januari 2014
Verkar: grattis till tvillingarna!!! Spännande!
Verkar: grattis till tvillingarna!!! Spännande!
För mig ser dom bara tidigare graviditeter och såna uppgifter som är relevant runt det.
Som dosed sa så frågar dom om du vart gravid tidigare men tror inte dom kan se aborter. Har aldrig gjort nån så jag vet inte själv.
Varför vill du inte att sambon ska veta? Det är ju inget att skämmas för att man gjort abort, speciellt i unga år.
Imorgon klockan 9 är det dags för kub. Supernervös!
Du kan få träffa en sjukgymnast och få ett foglossningsbälte, hjälper mig bra. Håller ihop paketet liksom. Sen jan man få tips på rörelser man ska undvika och även övningar som är bra att göra för att stärka. Kan även få akupunktur.
Blir det riktigt illa kan man bli sjukskriven.
Använder också mest mammabyxorna, så skönt att slippe ha nått som sitter åt runt magen!
En timma kvar till kub nu, nervööööööööös!
Var en sprallig bebis på kub ul idag :) underbart!!!
Nu går jag och lägger mig, klockan tolv inatt åker vi med destination Frankrike en vecka. Känns skönt att ha fått kika på bebis nu innan.
Vi gjorde kub förra veckan. Kommer inte gå vidare om det blir hög risk för ds men kanske med dom andra trisomierna. Har inte fått svaret än då jag gjorde blodprovet samma dag som ultraljudet.
Sandy1982: radar du upp 65 pers är det bara en som har ds, är ju alltså inte så stor chans ändå skulle jag säga. Vill du veta nått om ds så är det bara att fråga.