BF januari 2014
Tyckte den var bra :D
Här blev det färdiga resultatet, ska runda av mönstret upptill lite mer nästa gång bara, men för att vara första gången (+ att jag har en symaskin som är äldre än mig själv och inte är så bra) så är jag nöjd. Gick åt sjukt mkt vadd, mkt mer än vad som stod i beskrivningen iaf på länken ovan.

Vecka 26 (25+4) och jag har börjat läcka,trodde man inte började läcka så här tidigt...eller okej jag är inte jättetidig i graviditeten men jag trodde det skulle komma senare ...speciellt då jag är förstföderska 
Nu har jag iallafall börjat kolla på barnvagn,meen herreguuud det är inte enkelt....det finns såå såå många att välja bland och de vagnar som jag mest fastnat för är Crescent Comfort och Brio Happy.
För mig är det viktigt att vagnen går bra att använda i vinter och att den är enkel att bära upp då vi bor i lägenhet...
Vilken vagn kommer ni att köpa/har köpt? 
Vecka 26 (25+4) och jag har börjat läcka,trodde man inte började läcka så här tidigt...eller okej jag är inte jättetidig i graviditeten men jag trodde det skulle komma senare ...speciellt då jag är förstföderska 
Nu har jag iallafall börjat kolla på barnvagn,meen herreguuud det är inte enkelt....det finns såå såå många att välja bland och de vagnar som jag mest fastnat för är Crescent Comfort och Brio Happy.
För mig är det viktigt att vagnen går bra att använda i vinter och att den är enkel att bära upp då vi bor i lägenhet...
Vilken vagn kommer ni att köpa/har köpt? 
Ja vad säger man.. Nog har jag snälla föräldrar!
Vi kör just nu en volvo 850 från 1995, som är i rätt bra skick och inte har gått så långt, vi använder inte bilen mkt pga närhet till jobb etc så vi har inte prioriterat bilen alls. Den är fin och fräsch.
Ikväll var vi till mina föräldrar, min far har köpt en ny bil och nu får vi hans volvo v70 från 98, helt gratis! :O Mkt finare och fräschare än våran och den behöver bara fixas lite för 4000-5000 kr och vi får minst 10000 för våran gamla bil..Är helt i chock, mina gravhormoner, haha ;)
Jaha, då har min lillskrutt åkt på lunginflammation :( Feber sjunde dagen och en hemskt hosta och tillslut fick v ingen tid på vc så vi fick åka på jourtid.. En 10 dagars kur med kåvepenin, kräktes upp skiten gjorde han på en gång.. Så vi får se om han tar det imorrn igen eller om jag måste be att få nått annat..