BF januari 2014
sagalo skrev 2013-09-25 22:40:03 följande:
Uschdå, inte kul när de små blir sjuka! :( När vår dotter skulle behandlas med kåvepenin så fick vi aldrig heller i henne det utan att hon kräktes upp det, inte kul att tvinga i sitt hjärta det då (dessutom var Kåvepenin fel behandling i det fallet så vi blev inlagda på sjukhuset en vecka pga det men det är en annan historia). Hoppas det går bättre med det imorgon och att han snart får bli frisk!! :)
popcornplaya skrev 2013-09-26 07:04:09 följande:
Usch då :( och Kåvepenin är den som smakar värst. Och inte alltid det funkar heller. Sämsta penicillinet.
Sist min son fick så blandade jag i en hel del oboypulver i det och då fick han faktiskt i sig det utan kväljningar.
SB2011 skrev 2013-09-26 08:56:31 följande:
Stackars liten! Hoppas han kryar på sig fort!!
Febern är inte lika hög idag, men den har ju pendlat mellan strax under 38 till nästan 40 från olika dagar. Nu på morgonen gick medicinen i iaf utan problem med lite muta + att jag la han i famnen så han inte skulle ha lika lätt att spotta ut som då han satt upp.
Han har ju haft en del infektioner i luftvägar och så.. Har ju förkylningsastma som läkarna tror blivit astma då han har lite allergier också.