BF januari 2014
Vilja89, vad kostar det att beställa en body och matchande byxa samt kanske en matchande tröja till det för storebror? :)
Vilja89, vad kostar det att beställa en body och matchande byxa samt kanske en matchande tröja till det för storebror? :)

Alltså min mage är enorm. Hade jätteliten med första barnet som blir 4 nästa månad. Livmodern verkar sluta 4-5 cm ovanför naveln. Ska till barnmorskan imorrn och mäta. Går in i vecka 26 imorrn. Lägger in bild i magtråden nu får ni gärna kika..
Åh, nu har jag även fyndat kläder åt storebror. Två stora sopsäckar med ALLA kläder man kan behöva i 110/116 som sonen just börjat använda. :)
Håller på tvätta upp en massa kläder nu, över 100 plagg (80 av dom har jag tvättat upp, dom andra passade inte sonen så lillkusinen får dom) för 650 kr och såå fina! Nu behöver inte barnet nya kläder på hundra år känn det som då han drar 110 nu och just börjat med det så :)
Buhu, idag är jag så okoncentrerad. Vi håller ju just nu på med vårat examensarbete och har kommit till delen där vi presenterar resutat, men min hjärna vill INTE! Den vill tänka på bebis och flufffluff istället för hur man refererar till vetenskapliga artiklar etc och skriver så att en annan människa förstår! ;)
Hjälp mig nu hörri.
Vi har ju köpt en brio happy som är modell 2013 med en mjuklift från 2012. Men vi bor i smällkalla norrland och jag är tveksam till om det kommer gå att bädda varmt och skönt i mjukliften och har nu hittat en brio liggdel som är 3 år gammal (svart som vagnen) som hon vill ha 500 kr för, i jättefint skick. Tror ni det är bättre att satsa på liggkorg? Då får jag dock bära upp bebis för 3 trappor..
Jag vill också vara med i fbgrupp! :) emily eriksson heter jag på fejjan :)