• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Me2
    Kramardig skrev 2013-06-03 06:48:45 följande:
    Jag önskar också att jag kunde äta vad som helst men det kan jag bara drömma om! Hur länge höll illamåendet i sig ni som har barn sedan tidigare? Mitt slutade i v.19 med sonen :/
    Tills de kommer ut
  • Me2

Vi var på fest i helgen och fick frågan när det är dax.

AAAAAAAHHHH !!!!! alltså jag går in i vecka 7 imorgon.......Vi fick ljuga eftersom vi inte vill säga något förrän vi har varit på nästa VUL och sett om det finns något kvar. Pinsamt.

• Pearljam

Hej på er. Ny på denna sida och är i v 6. Det är första barnet för mig och har verkligen tok-noja. Är rädd för att det ska gå fel eftersom jag längtar så mycket.

• mariafii

V.9 går vi in i idag :) Igår kändes det som någon slagit mig i huvudet och jobbade hela dagen. Jobbigt men knäppa kunder då man måste försöka hålla masken och inte få utbrott :P Hade ett svagt illamående igår men mår ändå bra så jag är glad

• MissSandra

Ush, tröttheten! Kom precis hem från ett nattpass! Klarade nätt och jämnt att vara vaken hela passet! Illamående till tusen med!

• sunnydays

Är det någon mer som har svårt att borsta tänderna? håller alltid på kräkas när jag är på tänderna längst in.
    Kommer ju inte ha några tänder kvar om det ska fortsätta såhär.

Nu ska jag snart gå till min inskrivning. Lite spännande att faktiskist få det på papper. Hoppas jag hinner må bättre innan kl 10 så jag kommer iväg. Får gå med platspåsar i handväskan.
    Så fräsh man känner sigObestämd

• ILoveIt

Imorgon går jag in i vecka 7, woho! Men nu börjar illamåendet sätta igång. Måste äta ngt varje timma för att inte bli helt skakig. Bananer är mina bästa polare just nu :)

• mariafii
    Aadomeniqe skrev 2013-06-03 09:21:20 följande:
    Klarar inte av denna ständiga illamåendet .. Måste ta mig in till sjukan idag igen

Jag är inte avis, blä va tråkigt för dig
  • Ellen 20
    popcornplaya skrev 2013-06-03 07:11:51 följande:
    Ellen 20: det är underbart när man når en ny vecka :) själv tycker jag det går såååååå långsamt fram. Går inte ett dugg snabbare tredje gången än första.
     nä jag kan ju inte direkt påstå att de går fort inte :/ man tror de skulle gå fortare när man har så mycket att göra på dagarna, men de går väldigt sakta. Vill bara att de ska bli den 17:e så man får se de lilla miraklet och verkligen veta att de ligger en liten där inne :)
Svar på tråden BF januari 2014