• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • sunnydays
    mariafii skrev 2013-06-03 14:02:59 följande:
    Laddar just nu för att springa blodomloppet ikväll :)
    åh, hejja dig :)
    du får skriva hur de gick sen :)
  • SaraKarla

Jag har tur som slipper illamåendet! Sambon är så söt och ger mig alla möjligheter att vila. Dock är det mycket som måste göras att tid för vila inte finns.

• Me2
    ILoveIt skrev 2013-06-03 09:32:45 följande:
    Imorgon går jag in i vecka 7, woho! Men nu börjar illamåendet sätta igång. Måste äta ngt varje timma för att inte bli helt skakig. Bananer är mina bästa polare just nu :)
    Jag  med

Trodde att jag på något underligt sätt klarat mig från HG denna gång, men nu börjar mitt lillamående också komma. Jag mår däremot inte bättre av att äta utan mår också illa av mätthetskänslan. Har dock försökt att äta upp mig den här gången fram till nu så jag hoppas att jag inte tappar alltför mycket. För tillfället kan jag  inte komma på något som inte gör mig illamående att äta, is möjligtvis Blää, men jag har moffat mycket fram till nu
  • Linis8

Wiiiiiiee!! Har varit på vul idag å det såg bra ut! Har inte varit så aktiv här i tråden ännu eftersom jag har varit så rädd för att det skulle vara ngt fel. Har ju haft utomkvedshmhavandeskap och MA innan så jag har inte vågat tro att det är sant än! Men nu! Vågar jag glädjas!! Roligt å få vara med här i er gemenskap! Har ännu inte ringt bm, men gör väl det i morgon. Har ni varit både på häslosamtal och inskrivning?
    Har ni blivit erbjudna kub test?

• Chaplin89

Linis8: Vad roligt att allt såg bra ut!! Vilken vecka är du i?

Jag har ännu inte varit till bm, har tid 10/6 och det ser jag verkligen fram emot!!

Kommer att göra KUB men vet inte när, antar att bm skickar "remiss" !?

• Mymemlan

I norrbotten finns inte ens KUB.. Då får man åka till umeå i västerbotten och betala 2000 kr för det.. 

• Ninie

här vaknas det varje natt! toalettbesök! ligger som en dimma av illamående över mig mest hela tiden, men det gåe att leva med.

fick idag höra "att det minnsann syns" .. vecka 8 imorgon, när ska det synas efentligen?

• sunnydays

Härligt Linis8, visst är det en underbar känsla att se sin lilla :)
    Jag var på inskrivningen idag. hon sa att det är jätteliten risk, men att jag får fundera tills jag ska dit och ta prover om 1 v om jag vill kub

• SaraKarla

Är det ok att åka skumpande motorbåt när man är gravid? Och hoppa studsmatta? Någon som vet?

Svar på tråden BF januari 2014