• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • winterlong

Någon här som varit på inskrivning och haft ett barn med sig? Ska på inskrivning på fredag och måste ha sonen med eftersom det är jag som är föräldraledig med honom, men började fundera nu på om det är ok eller om de brukar vilja att man kommer utan barn så man ska fixa barnvakt?

• majpan

Jag ska på inskrivning om en vecka så jag tar upp det med bm då. Jobbar som tur är aldrig flera nätter på raken och bara 6 i månaden. 

• majpan
    winterlong skrev 2013-06-03 12:28:30 följande:
    Någon här som varit på inskrivning och haft ett barn med sig? Ska på inskrivning på fredag och måste ha sonen med eftersom det är jag som är föräldraledig med honom, men började fundera nu på om det är ok eller om de brukar vilja att man kommer utan barn så man ska fixa barnvakt?
    Ni ska ju mest prata så att ha ett barn med borde nog inte vara några problem. Beroende på hur vild hen är då förstås =)
  • sunnydays
    Jag har inget barn, men var på min inskrivning idag. Kan du ha med något som barnet kan fixa med så ska det nog inte vara någon fara. Man pratar ju mest, tar kanske lite prover. Du kan ju ringa och fråga om det är ok om du är osäker?
  • Mymemlan
    Jag hade sonen på 3.5 med mig, han surrade, spelade på min telefon och fick rita. Gick toppen. Han satt i min famn sen på lab och var fundersam vad dom gjorde när dom stack. Han fick en leksak för att mamma var så duktig sen ;) 
  • SaraKarla
    Mymemlan skrev 2013-06-02 21:40:21 följande:
    haha jag mår ju så illa hela tiden och har gjort det konstant i 5 veckor, längtar till det slutar, man lär väl tänka samma sak ;) 

Nej men varför det? Är det illamåendet? Kramar!

Nej, jag har inget illamående som tur är Jag vet inte faktiskt varför jag känner så här, jag har tusen bollar i luften samtidigt och just nu har jag väldigt mycket att göra. Känner mig stressad! Antar att jag reagerar så starkt pga alla hormoner, i vanliga fall är jag väldigt stresstålig. Nu känns allt bara så jobbigt

Känner ni också så?

• Mymemlan
    SaraKarla skrev 2013-06-03 13:33:27 följande:

Nej, jag har inget illamående som tur är Jag vet inte faktiskt varför jag känner så här, jag har tusen bollar i luften samtidigt och just nu har jag väldigt mycket att göra. Känner mig stressad! Antar att jag reagerar så starkt pga alla hormoner, i vanliga fall är jag väldigt stresstålig. Nu känns allt bara så jobbigt

Känner ni också så?

Jag har känt mig nedstämd, men mest pga illamåendet. Prata med sin sambo och försök vila!! :) 
Svar på tråden BF januari 2014