• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla
    popcornplaya skrev 2013-06-03 19:37:13 följande:
    Sarakarla: så länge det känns ok så ska det nog inte va nån fara. Speciellt inte såhär tidigt.

Okej, kan det vara mindre bra senare i grav alltså?
  • Siran

Ska nog boka ett vul privat imorgon. Klarar inte vänta i tio veckor till på att få reda på om det står bra till med den lilla. Det skulle lugns nerverna att se ett hjärta som (förhoppningsvis) slår!

• syskonlängtan14
    sunnydays skrev 2013-06-03 09:25:53 följande:
    Är det någon mer som har svårt att borsta tänderna? håller alltid på kräkas när jag är på tänderna längst in.
    Kommer ju inte ha några tänder kvar om det ska fortsätta såhär.

Nu ska jag snart gå till min inskrivning. Lite spännande att faktiskist få det på papper. Hoppas jag hinner må bättre innan kl 10 så jag kommer iväg. Får gå med platspåsar i handväskan.
    Så fräsh man känner sigObestämd
    Jag hade så med sonen och har så även nu. Det är hemskt men jag reagerar mer på slemmet i munnen. Tillhörande  är att jag jobbar som tandsköterska så kan säga att de är ångest varje gång jag ska borsta och inte klarar de utan står och hulkar och spottar hulkar och spottar! 
  • sunnydays
    syskonlängtan14 skrev 2013-06-03 19:56:54 följande:
    Jag hade så med sonen och har så även nu. Det är hemskt men jag reagerar mer på slemmet i munnen. Tillhörande  är att jag jobbar som tandsköterska så kan säga att de är ångest varje gång jag ska borsta och inte klarar de utan står och hulkar och spottar hulkar och spottar! 
    Hemskt är det! Du har inte kommit på någon som gör de lättare? Känns som att jag måste sluta tidigare än jag vill. Kan inte ta munskölj heller nu. Känns som jag inte kommer ha några tänder kvar om det ska fortsätta
  • syskonlängtan14

Vul imån! Börjar bli lite nervös tänk om hinnsäcken är tom och inget litet pyre där!!!! Men om de är de hoppas jag att jag får en fin inzoomad bild som med sonen lite kul att jämnföra även ifall detta VUL:et är 1 vecka efter sonens. IVF barn båda två. 

Jag har ett litet dilemma jobbar ju i samma hus och våning som MVC och jag vet inte om jag vill skriva in mig än. har ju bara berättat för cheferna både att vi försökt och att de tog sig men resterande arbetskamrater vet inget om de nu inte anar. Men vill ju då inte avslöja de för annan personal som har samma fikarum m.m. Räcker med att jag tycker en läkare och sköterska tittar extra för dem vet för att jag behövde råd vid nässpray vid bihåleinflammation. Får se om jag ringer och bokar imån eller om jag väntar lite till. Här är de ju inskrivning från v 9 så de är ju om 2 veckor i deras räkning.

• avenell

Jag har hemsk halsbränna. Det kommer och går mest hela dagen. Med halsbrännan kommer illamåendet, inte så att jag vill kräkas men det bränner och är jobbigt.

Är det någon som har tips mot halsbränna? Hjälp! 

• Linis8

SaraKlara: gör det som känns bra! Jag rider fortfarande (vecka 7+2) och det känns bra. Vi har båt å jag räknar med att kunna åka den i sommar.

Vad är det för risker som kan finnas med att göra kubtest?

• mariafii
    sunnydays skrev 2013-06-03 14:23:18 följande:
    åh, hejja dig :)
    du får skriva hur de gick sen :)

Nu har vi sprungit. Ja jag är ju inte i samma form som förra året då jag körde midnattsloppet 1 mil. Vi lyckades iaf under 30 min som våran startgrupp var för. Vi fick tiden 28.42 och är nöjd iaf för att vara i v.9 och det var väldigt varmt. Nästan lite för varmt men kändes bra efteråt :)
Svar på tråden BF januari 2014