• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Vi har en Voksi åkpåse som bebis kommer få ha. Tycker den är kanon och värd sitt pris! :)

• Lua

K87, jag gjorde vul 8+5 och då var den 20 mm så det låter helt normalt!

• NorasMamma

Vi hade hårdlift och en Voksipåse (en sån man knyter ihop själv) funkade jättebra :) Lillan är född i december så vi ligger bra till med kläder och liknande. Klart blir det en pojke får man göra lite nya inköp :)

• popcornplaya

När min dotter kom i november så hade hon fleeceoverall och vintermössa. Vagnen hade jag ett täcke i och så "locket" på liggdelen. Åkpåse har jag inte använt fören jag använt sittdelen på vagnen. Tossor har inte behövts då de flesta babyoveraller har det på overallen, även vantar brukar dom ha.

• SaraKarla

Kollade voksi påsar och jisses vad dyra de var

• SaraKarla

Jag hade också täcke sist gång men vill nu ha åkpåse. Men jag undrar om de kan ligga PÅ åkpåsen även på sommaren, om den är öppen? Ha den som underlägg. För är det ull så håller det sig väl svalt på sommaren?

• LeaveMeAlone

Jag har nog tänkt att köpa just en fleece-overall och ha åkpåse i vagnen. Det blir ju väldigt varmt i vagnen om man har en bra åkpåse. En varmare overall känns egentligen bara aktuellt om man vill ha bebben uppe i bärsele istället för i vagnen. Jag har fått både overaller och åkpåse av vänner. Min son född mitt i högsommaren så finns inte så mycket passande kläder. Blir till att köpa mycket nytt :) Längtar tills att börja handa. Finns ju inget roligare än babykläder :P 

Svar på tråden BF januari 2014