• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • LeaveMeAlone
    LeaveMeAlone skrev 2013-06-20 08:58:10 följande:
    Jag har nog tänkt att köpa just en fleece-overall och ha åkpåse i vagnen. Det blir ju väldigt varmt i vagnen om man har en bra åkpåse. En varmare overall känns egentligen bara aktuellt om man vill ha bebben uppe i bärsele istället för i vagnen. Jag har fått både overaller och åkpåse av vänner. Min son född mitt i högsommaren så finns inte så mycket passande kläder. Blir till att köpa mycket nytt :) Längtar tills att börja handa. Finns ju inget roligare än babykläder :P 
    Jätteroligt :) I augusti kommer jag nog börja trilla in på baby-avdelningarna i affärerna :P Känns för tidigt att börja handla än.
  • LeaveMeAlone
    LeaveMeAlone skrev 2013-06-20 09:50:48 följande:
    Jätteroligt :) I augusti kommer jag nog börja trilla in på baby-avdelningarna i affärerna :P Känns för tidigt att börja handla än.
    Åh, vad roligt! Undrar om jag kan lura dit min gubbe med motiveringen att jag ju fyller jämt i höst! :P 
  • Me2
    popcornplaya skrev 2013-06-20 09:52:29 följande:
    Till hösten blir det en ullaredtripp för mig :)
    Vi brukar köra en tripp på semestern, men det känns lite tidigt att börja inhandla i juli så det kanske blir en extra tripp i år
  • vilja89

Till och med min sambo går med på att åka till Ullared i höst för att det finns så mycket bebisgrejer där. ;)

Min sambo ringde bm imorse och frågade om KUB och hon sa att vi skulle diskutera det på Måndag, men att det bara utförs privat i Sörmland.

• LeaveMeAlone
    vilja89 skrev 2013-06-20 10:04:32 följande:
    Till och med min sambo går med på att åka till Ullared i höst för att det finns så mycket bebisgrejer där. ;)

Min sambo ringde bm imorse och frågade om KUB och hon sa att vi skulle diskutera det på Måndag, men att det bara utförs privat i Sörmland.
    Men hur mycket har dom då? Har dom tom bilstolar och sådana större saker eller är det kläder och tillbehör?
  • c4trin

Inskrivning på BM idag och det känns superbra! Hon e såå trevlig och bra :D

Vi fick en tid att komma o lyssna på hjärtat i vecka 14 när hon e tillbaka från sin semester, känns skönt! Dessutom fick vi tid för RUL i vecka 18 och en liten goodiebag med b.la vitaminer, tidning, vårservetter, olja och duschscrub =D   Alltid trevligt med lite sånna, typiskt dock att jag precis köpt likadana vitaminer för dyra pengar ;) Men som hon sa: De går åt.

• LeaveMeAlone
    c4trin skrev 2013-06-20 10:25:22 följande:
    Inskrivning på BM idag och det känns superbra! Hon e såå trevlig och bra :D

Vi fick en tid att komma o lyssna på hjärtat i vecka 14 när hon e tillbaka från sin semester, känns skönt! Dessutom fick vi tid för RUL i vecka 18 och en liten goodiebag med b.la vitaminer, tidning, vårservetter, olja och duschscrub =D   Alltid trevligt med lite sånna, typiskt dock att jag precis köpt likadana vitaminer för dyra pengar ;) Men som hon sa: De går åt.
    Trevligt att få sånt, det fick inte jag från min BM.  Det är skönt att ha någon man trivs med dock tycker jag. Visst att man inte är där så jättemycket men jag vill helst gå till någon jag tycker är trevlig och lätt att prata med. 
    Vad fick du för vitaminer? 
  • SaraKarla

Mitt hb är 140 och nu är jag jätteorolig men bm hade inte hört något om risker med högt hb!?

Svar på tråden BF januari 2014