• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Wilmis07

Någon mer som har problem med nästäppa? Hopplöst kan ju inte andas med munnen stängd känns det som.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • SaraKarla

Jag har nästäppa och missbrukar otrivin. Hade samma problem m första barnet!

• Wilmis07

Ja jag försöker hålla mig ifrån nässprayen,vet hur lätt jag faller dit och blir beroende. Men nu till natten måste jag nog ta. Hade som tur inte dessa problem när jag väntade dottern.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • bananiss

Är helt fast i nässpraysträsket! Så var det med sonen också. Men de försvann efter graviditeten :) usch jag tror jag börjar bli magsjuk. Har jätteont i magen och mår illa. För inte ont i bebismagen så jag är inte orolig att det har med bebisen att göra men usch vad jobbigt att bli sjuk just nu! Gick in i v 13 idag.

• tessanior

Är i v 12 (11+4) TROR jag.... Har egentligen ingen aning då min mens är väldigt oregelbunden. Har inte haft riktigt koll på mens oxh så heller men vet att jag hade i början på april sist. Ska på inskrivning på mvc på tisdag och jag hoppas innerligt att dom kollar med UL.

Är fruktansvärt trög i magen, har sammandragningar ganska ofta och kissar ungefär 50 gånger per dygn. Annars har illamående och huvudvärk lagt sig nu.

• Chaplin89

Här är en till med nästäppa... Otrivinmissbrukare också :( tyvärr haft detta problem ganska ofta så det beror inte enbart på att jag är gravid.

• sagalo

Har också haft nästäppa senaste veckorna, dock klarat mig utan nässpray än så länge. Missbrukade det när jag väntade dottern men det var senare under graviditeten tror jag.. Får se hur det går denna gång :) inte kul när man väl blivit beroende!

• vilja89

Jag hade galen nästäppa de första veckorna. Men det släppte efter ett tag. Jag gillar inte nässpray.

Vad obehagligt det är att nysa! Nös idag ordentligt och det slet sådant i magen att jag nästan svimmade. Fruktansvärd smärta. Gick över fort dock.

• Mymemlan

Första dagen att sjukanmäla mig.. Mår jäkla illa idag.. :/ jag som äntligen tyckte det började ge med sig och bli bättre. Hoppas det är tillfälligt bara..

• SaraKarla

Hade lite blod när jag torkade mig imorse :-/ bör jag ringa bm??

Svar på tråden BF januari 2014