• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • debbie85
    Chaplin89 skrev 2013-06-24 20:40:36 följande:
    KUB imorgon kl 08 :)

Nervös så önska mig lycka till ;)
    Lycka till! Hjärta
    28-årig Sthlmstjej bosatt i Skåne som väntar sitt första barn tillsammans med fästman. BF 140103. <3
  • Josefine02

Imorgon är det äntligen v. 13 och inskrivning. Som jag har väntat!! Det är avsatt för 1 1/2 timma. Jag undrar vad vi ska prata om så länge? Blodprov och urinprov har jag redan lämnat!

• SaraKarla

Var en billig vagn så det är inte hela världen, undrade mest om det var jag som inte fattade

Över till annat... Jag läser överallt att man ska undvika stress i graviditeten och att stress påverkar barnet under hela graviditeten, detta läser jag nästa på varenda sida och app. Men alltså, på vilket sätt påverkar det barnet? Jag är själv väldigt stressad för tillfället och vill ju inte att det ska påverka barnet. Så vad tror ni?   

• LeaveMeAlone

Lycka till!
  • verkar
    KUB imorgon kl 08 :) Nervös så önska mig lycka till ;)

Lycka till jag ska gör det på ons.
    Ursäkta min dyslexi
  • moto

Hade kub idag, var rejält nervös igår kväll och började t.o.m nervösgråta (jag skyller på hormoner, känner inte igen mig själv) men idag var det lugnare. Det gick bra, liten ville inte visa sin nacke så,hon kunde mäta bra medet gjorde ju inget vi fick ju se bebis längre bara!! Fick "liten risk", inga siffror. Blev flyttad så bf blir 27/12 it's för 31/12 som vi hade först. Fick tid för RUL, 31/7 hela 5 veckor kvar...vill ju veta kön nu!! :)

• sunnydays

Chaplin lycka till :)

moto härligt att få se lillen. Har rul 5/8 och det är en evighet dit känns det som. Vill också veta vad jag har för en liten där inne :)

• tessanior

Lycka till!

När är det egentligen man får göra KUB test? Är det om man är över 35?

Och vilka veckor är det man brukar göra det?
Svar på tråden BF januari 2014