• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • SaraKarla

Nej det är nog livmodern men urinblåsan som trycker på den, läste jag någonstans :) den var så långt till vänster, måste ha vart livmodern :)

• Blårosa

Haha men precis :) man försöker peppa sig själv när det blir gränsen till att det blir jobbigt, det är väl att försöka lägga det som rutin så det inte blir lika jobbigt :)

Varför kan man inte svara till dig mariafii som jag gjorde tidigare fast från mobilen? Eller ja allmänt kan man inte svara på samma sätt från mobilen än som från iPad/dator?

• popcornplaya

Ja det är tur jag inte är spruträdd i alla fall för jag är väldigt svårstucken så dom brukar få sticka några gånger.

• mariafii
    Blårosa skrev 2013-06-26 09:47:19 följande:
    Haha men precis :) man försöker peppa sig själv när det blir gränsen till att det blir jobbigt, det är väl att försöka lägga det som rutin så det inte blir lika jobbigt :)

Varför kan man inte svara till dig mariafii som jag gjorde tidigare fast från mobilen? Eller ja allmänt kan man inte svara på samma sätt från mobilen än som från iPad/dator?

Tror mobilen är lite svårare. Du kan ju inte lägga upp bilder från mobil eller ipad.

Bra kämpat av oss att komma ut :)

Lycka till popcornplaya   
  • londonsvenska

Hoppas de lyckas sticka rätt på första försöket, popcornplaya, på mig fick de sticka 4 gånger :( lycka till idag!!!

• Oh baby
    mariafii skrev 2013-06-26 09:35:09 följande:

Ja precis jag har också haft ett litet uppehåll och nu känns det nästan som det gjorde för mig många år sen då jag började jogga :P Men jag är riktigt taggad redan nu på att fortsätta med träningen när den lille är född :)

Jag var ute i förrgår och igår på 6 km rundor och igårkväll var jag Sååå trött i kroppen. Har haft kanske en veckas uppehåll pga brist på barnvakt, men att man tappar så mycket ork på en vecka :/ Idag är det iallafall ett pumppass som gäller. Känner mig piggare idag Solig Inskrivning idag och KUB på måndag, KUB:en är jag nervös inför...{#emotions_dlg.flower}
  • Oh baby

Fick du lysnna på hjärtljuden?

popcornplaya skrev 2013-06-26 12:56:55 följande:
    Allt såg bra ut på inskrivningen nu blir det att vänta på kub som är på fredag.

Svar på tråden BF januari 2014