• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Kramardig

Idag är jag så glad!! Ringde till bm och förklarade hur jag mår och att det inte fungerar när jag ska ta hand om vår 2-åring samtidigt. Fick tid till läkaren som skrev ut Primperan!

Nu har jag tagit en lergigan + en primperan och jag har redan fått i mig lite mat. Guuud så underbart!!

• Malimari
    Kramardig skrev 2013-06-26 13:14:59 följande:
    Idag är jag så glad!! Ringde till bm och förklarade hur jag mår och att det inte fungerar när jag ska ta hand om vår 2-åring samtidigt. Fick tid till läkaren som skrev ut Primperan!

Nu har jag tagit en lergigan + en primperan och jag har redan fått i mig lite mat. Guuud så underbart!!
  • Miaed

Idag bokade jag faktiskt ett privat UL och ska tjuvkika på liten, kommer inte kunna hålla mig till v 18 :P

• c4trin

Hur mycket kostar privata UL på de olika ställena? Här i Skåne går de på 1000 kr, vilket jag tycker e mycket pengar!!

• mariafii
    Oh baby skrev 2013-06-26 12:51:08 följande:

Jag var ute i förrgår och igår på 6 km rundor och igårkväll var jag Sååå trött i kroppen. Har haft kanske en veckas uppehåll pga brist på barnvakt, men att man tappar så mycket ork på en vecka :/ Idag är det iallafall ett pumppass som gäller. Känner mig piggare idag Solig Inskrivning idag och KUB på måndag, KUB:en är jag nervös inför...{#emotions_dlg.flower}

Bra jobbat :) Vill ut och jogga lite idag med men vi får se hur jag mår sen. Körde iaf lite styrketräning med mina vikter hemma imorse
  • Mymemlan
    Kramardig skrev 2013-06-26 13:14:59 följande:

Det är GULD verkligen, skulle inte klara mig utan mina lergigan och primperan kombinerat :) 
  • vilja89

c4trin, jag betalar 300:- och då får jag stämpel på högkostnadskortet. Bor i Sörmland. :)

• Blårosa

Vad skönt och höra :)

popcornplaya skrev 2013-06-26 12:56:55 följande:
    Allt såg bra ut på inskrivningen nu blir det att vänta på kub som är på fredag.

• Blårosa
    mariafii skrev 2013-06-26 10:07:04 följande:
    Tror mobilen är lite svårare. Du kan ju inte lägga upp bilder från mobil eller ipad. Bra kämpat av oss att komma ut :) Lycka till popcornplaya   

Synd att det är så, bekvämt och göra som från, jo och idag är det såååååå skönt så blev en mil idag :) vi alla kan klappa oss själva på axeln och säga bra gjort hehe :)
Svar på tråden BF januari 2014