BF januari 2014
Har du haft en blödning, elle rundrar du rent allmänt? :)
Jag mår konstigt nog mest illa på eftermiddagarna. Kanske för att jag har en litenbrödbit vid sängen och lite saft som jag tar innan jag kliver upp. Känner att med barnen vakna så vet man inte hur lång tid det tar innan man får frukost, så jag kör det säkre före det osäkra
Nån annan som är eftermiddag/kvälls illamående?
Förstår verkligen att du känner di orolig med ett MA i bagaget. MA är min stora skräck!
Skönt att jag nästan inte har några hormonutbrott heller. Imorse vart jag jättearg på min man och tröck ner hans smörgås i en låda så det brödet bröts av. Och nu ringde jag tokgråtandes till honom och bekände.... Nästan inga hormoner...alls 
ticka,lite svårt att mäta men trodde att det var i början av v 7 Åhh då håller vi tummarna. Jag är lite nervös kände jag just! Kan inte den här dagen bara gå så det blir imorgon snart? ;)
Jag var på VUL i fredags (minns inte ens om jag skrivit och berättat det) och är troligtvis i v 6+4 idag (jag trodde 6+5 ;)). Jag fick se ett hjärta picka så det var ju skönt! Jag mår eg rätt okej tror jag, men är ofantligt trött, lite illamående. Mest beror det nog på att jag är så stressad. Mycket arbete nu i två veckor innan jag kan slappna av och då lär jag sova en vecka. Nästa vecka är det inskrivning och ett till VUL som var inbokat sen tidigare, sen kanske man börjar slappna av? Jag vet inte :) Det känns iallafall bättre, men nu har jag kommit in i fasen "man kanske borde förbereda sig på att det kanske kommer en bebis av det här". Ja, jag har nog inte riktigt vågat ta till mig helt än ;)
350:- när jag gjorde det i Stockholm och 1600:- för Kub-test.
Dum fråga, vi ska på Gröna Lund när jag är i v 10. Vågar jag åka någonting?