BF januari 2014
Oh baby skrev 2013-06-21 09:00:01 följande:
Jag tror du måste våga släppa oron lite. Det finns inget i det här som du kan påverka direkt. Jo genom att prata med din BM om att hb-proverna borde tas oftare. Det är ju inga svåra prover att ta. Jag tog varje gång jag var på MVC under mina tidigare graviditeter, men då för att jag låg så lågt. 94 hade jag första gången. Nu låg jag på 140, vilket är helt sjukt mycket för att vara mig. Samtidigt så är jag glad att det är högt och inte lågt:)
Ang vikten så har jag också ätit rätt och tränat hårt innan graviditeten. Nu tränar jag fortfarande, dock inte lika tung styrka, men äter typ konstant. Jag är inte sugen på sött och socker, men MAT!! Åh känns som om jag kan äta hur mycket somhelst och är hungrig igen på bara en stund. Fast min största last mellan måltiderna är surdegsknäckebröd ;) Iallafall jag har också tappat i vikt.Det har jag gjort med de andra barnen också, är som att jag behöver mängder med energi för att vara gravid. Jag har dessutom inte kräkts nåt under den här graviditeten.
Jo, leta info på sidor som känns som om det är nåt att lita på, typ 1177, eller så. Kanske bm tar till sig infon bättre :)
Inskrivning idag och KUB på måndag, KUB:en är jag nervös inför...