BF januari 2014
Ja, lev som du själv känner är bäst. Så länge man inte plastbantar hemmet, bor på landet och har en självförsörjande gård så är det svårt att inte utsättas för gifter. 
Ja, lev som du själv känner är bäst. Så länge man inte plastbantar hemmet, bor på landet och har en självförsörjande gård så är det svårt att inte utsättas för gifter. 
Är det mycket hormoner i den här tråden idag? 
Gud var roligt, jag blir helt fascinerad av hur olika det är. Allt från öl i Belgien till att man inte sminkar sig för oro av barnen. Jag älskar liknelsen när folk är supernoga med att koka upp vatten, som de sen kyler ner för att sen värma upp till lagom temp när de ska ge ersättning. Och sen tar de med barnen på babysim där de sväljer massor med vatten med allt möjligt i 
Men jag tror det viktigaste är att respektera andras beslut och kanske även inse att det inte blir som man trott. Man är aldrig så bra förälder som innan man själv får barn, när man har barnet på heltid brukar det mesta av ens teorier spricka
Hoppas skatten växer som den ska. hur upptäckte de det förra gången om det inte var via sf-mått?