BF januari 2014
Ofeigur: Beklagar verkligen ditt missfall 
Fluu: Jobbig och orolig väntan. Jag skulle vara jätteledsen och orolig. Men vill trösta dig med att det är rätt många vänner till mig som haft det som du utan att det är nåt fel på barnet. Endel säger att bara en del av slemhinnan fattar att man är gravid och den andra fortsätter att blöda som vanligt (det skulle kunna vara en förklaring till att man får mens varje månad fast man är gravid). Man kan blöda ut en tvilling, men kan blöda för at moderkakan ligger in nederkant, man kan blöda utan att man ver orsaken! Men jag förstår att du är rädd! Hoppas liten stannar inne! 
Me2: Hoppas att det är bara så litet så han inte kunde se ordentligt och att värken du känner är växtvärk! Vet inte om HCG nivåerna vid MA, försöker tänka vad jag lärt mig i skolan och tror att de ligger lägre än vid graviditete och att om det skulle vara en mola eller druvbörd så ligger de högre än vid vanlig graviditet.
Aadomeniqe: Vad roligt! Hoppas allt ser bra ut 
Jag har kunnat äta frukost utan problem idag! Första gången på länge, känns så klart skönt, men oxå oroveckande som vanligt. När man börjar må bra blir man orolig och när man mår dåligt blir man galen
Särskillt som fler och fler i tråden får m/mf. Lider så med er!!